• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

tv Rijnmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
hehhe ja :mrgreen:

Dat zegt de familie ook altijd, je kijkt digitaal en dus beter :oyeah:
Ik probeer het ze niet meer uit te leggen dat het ook slechter kan betekenen:frons:

zelfs mensen die dat zeggen moet toch wel concluderen dat het beeld op TV Rijnmond om te janken is :cool: De bitrate is zo belachelijk laag dat de Cisco er af en toe helemaal niks van kan maken :?
 
Helaas niet alleen op RTV Rijnmond , ook op de door mij regelmatig bekeken zenders Drenthe , Oost , Gelderland en L1 komt dit voor .
Soms vallen de gezichten bij snelle beweging bijna uit elkaar.
Kan mij niet voorstellen dat Ziggo deze zenders zo aangeleverd krijgt.
Gewoon bedroevend :cry:
 
Helaas niet alleen op RTV Rijnmond , ook op de door mij regelmatig bekeken zenders Drenthe , Oost , Gelderland en L1 komt dit voor .
Soms vallen de gezichten bij snelle beweging bijna uit elkaar.
Kan mij niet voorstellen dat Ziggo deze zenders zo aangeleverd krijgt.
Gewoon bedroevend :cry:

Als ze eea van de Astra halen lijkt ook daar eea niet in een heel ruim jasje te worden aangeleverd:

3211.gif


TV Rijnmond is ook daar in een beperkte bitrate aanwezig.....
 
Als ze eea van de Astra halen lijkt ook daar eea niet in een heel ruim jasje te worden aangeleverd
Maar alles is toch gelijk getrokken bij Ziggo? Hoe kan het dan dat Ziggo/@Home een hogere bitrate heeft voor dit kanaal? Als ik het mij goed herinner hadden vroeger bij Multikabel de meeste regionalen zelfs een constante bitrate van 5 Mbps.
 
Maar alles is toch gelijk getrokken bij Ziggo? Hoe kan het dan dat Ziggo/@Home een hogere bitrate heeft voor dit kanaal? Als ik het mij goed herinner hadden vroeger bij Multikabel de meeste regionalen zelfs een constante bitrate van 5 Mbps.

Geen idee..ik werk niet bij Ziggo...
 
Helaas niet alleen op RTV Rijnmond , ook op de door mij regelmatig bekeken zenders Drenthe , Oost , Gelderland en L1 komt dit voor .

Bij Gelderland, waar ik zo nu en dan naar kijk, is dit me nog niet opgevallen.
 
Maar alles is toch gelijk getrokken bij Ziggo? Hoe kan het dan dat Ziggo/@Home een hogere bitrate heeft voor dit kanaal? Als ik het mij goed herinner hadden vroeger bij Multikabel de meeste regionalen zelfs een constante bitrate van 5 Mbps.

Voormalig @home gebied:
- tvrijnmond komt hier binnen met zo'n 3.7 Mb/s.
- tvoost met zo'n 1.8 Mb/s en tvgelderland met zo'n 2.8 Mb/s
Dit alles is natuurlijk een momentopname.

Gert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan