Weg gemodderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

catastrofus

Forum Gebruiker
Berichten
5.042
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Volgens mij is er een heel stuk van de discussie (Ziggo opzeggen: iemand al gelukt?) in 'Ziggo Algemeen' weg-gemodereerd. Als men dat vindt prima maar laat dan even een PB'tje achter dat dat ook gebeurd is en met welke reden. Kan me namenlijk niet herinneren dat ik off-limit was. Het enige wat zou kunnen is dat het off-topic was/werd. Prima, maar geef dat dan even aan.

Gert.
 
Inderdaad off topic verplaatst; maar discussie blijkt niet meer te stuiten. Link achterlaten was niet gelukt.

Maar om iedereen die gemodereerd wordt ook een PB te sturen is een boel werk. Ik zie wel in dat wat je ook kiest als mod het per definitie altijd de verkeerde keuze is in de ogen van wel iemand. Dus ik neem het maar voor lief, ik kan het helaas niet iedereen naar het zin maken. Als men wil weten waarom dan kan men uiteraard alsnog uitleg krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad off topic verplaatst; maar discussie blijkt niet meer te stuiten. Link achterlaten was niet gelukt.

Maar om iedereen die gemodereerd wordt ook een PB te sturen is een boel werk. Ik zie wel in dat wat je ook kiest als mod het per definitie altijd de verkeerde keuze is in de ogen van wel iemand. Dus ik neem het maar voor lief, ik kan het helaas niet iedereen naar het zin maken. Als men wil weten waarom dan kan men uiteraard alsnog uitleg krijgen.

Ben, link geeft een "ongeldige discussie". Ik snap je standpunt, maar nu zie ik 's ochtends dat meer dan helft verwijderd is. Ook daar heb ik (zij het met wat meer moeite) geen probleem mee maar ik weet niet waarom. Dan zet je toch gewoon in de discussie dat de handel verwijderd is vanwege "<noem een reden>"?

Gert.


Gert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm, er is duidelijk iets niet helemaal goed gegaan, anders had je de reden ook vanzelf zien staan nl.
 
Hmmm, er is duidelijk iets niet helemaal goed gegaan, anders had je de reden ook vanzelf zien staan nl.

Normaal gesproken krijg ik een pb'tje wanneer iets uit de hand loopt, dan pas ik me aan aan de situatie (oftewel ik post niet datgene wat ik wil posten) en houd ik mij afzijdig. Nu dus helemaal niets.

Gert.
 
In dat zelfde topic waren er van mij ook berichten in het "censuur" prullenbakje terecht gekomen.:roll:
Moeten we ons maar als "mak schaap" gaan gedragen hier :mrgreen:

Ik zag het John². Kreeg iMeels waarbij jij een mening gaf maar kon ze niet terug vinden in de discussie. Denk niet (althans dat hoop ik) dat wij ons als makke schapen moeten gedragen, dan ben ik (en denk ook jij) in ieder geval snel weg.want DAAR heb ik geen zin meer in.

Gert.
 
In dat zelfde topic waren er van mij ook berichten in het "censuur" prullenbakje terecht gekomen.:roll:
Moeten we ons maar als "mak schaap" gaan gedragen hier :mrgreen:
Heeft niets met censuur te maken en al helemaal niets met makke schapen. Er wordt van mij verwacht dat de forumregels een beetje in acht worden genomen. Als ik denk te menen dat het offtopic is dan parkeer ik het elders.
Laat ik het versloffen dan krijg ik klachten. Probeer ik er wat van te maken, krijg ik ook klachten. Ergens daartussenin ligt de gulden middenweg, alleen afgezet met "prikkel"draad lijkt het wel.
 
Heeft niets met censuur te maken en al helemaal niets met makke schapen. Er wordt van mij verwacht dat de forumregels een beetje in acht worden genomen. Als ik denk te menen dat het offtopic is dan parkeer ik het elders.
Laat ik het versloffen dan krijg ik klachten. Probeer ik er wat van te maken, krijg ik ook klachten. Ergens daartussenin ligt de gulden middenweg, alleen afgezet met "prikkel"draad lijkt het wel.

Goed, waar is die handel gebleven dan? Voor wat mij betreft hoef je niet bang te zijn voor prikkeldraad, laat staan schrikdraad 8-) Als die discussie ergens geparkeerd staat is het ook goed. Wij hebben nog steeds respect voor "onze" moderators, je moet het wel heel gek maken willen we dat verliezen!

Gert.
 
Goed, waar is die handel gebleven dan? Gert.
Ik heb de zaak verhuist naar borrelpraat. De link die ik gaf werkte niet. Dus ik probeer uit te zoeken wat daar mis aan is. In mijn poging dat te repareren heb ik die discussie om zeep geholpen op een of andere manier heb ik de titel van die discussie verloren laten gaan en zonder titel wil hij het niet meer vertonen. Nu moet ik dus uitzoeken of en hoe dit is te herstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan