• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CI+ bij Ziggo

KDL40-W5500, PKG1.570EA, land=belgie, taal=nederlands.

Zenderlijst "sony eigen sortering, inclusief kanaalnummers".
je kan ook een ander land kiezen alleen Nederland niet natuurlijk. Maar EPG info klopt niet meer als je voor een ander land kiest, alleen nu/straks klopt, de info van de volgende programma's is de info van programma's op andere zenders.

 
EPG na handmatig sorteren

Vanochtend mijn eigen sortering gemaakt en de EPG zag er goed uit, ook mbt morgen, overmorgen enz.

Zal vanavond verifieren mbv tv-gids ed.

Met de CI+ CAM erin, dit is gedaan zonder module.
 
Vanochtend mijn eigen sortering gemaakt en de EPG zag er goed uit, ook mbt morgen, overmorgen enz.

Zal vanavond verifieren mbv tv-gids ed.

Met de CI+ CAM erin, dit is gedaan zonder module.
CI+ CAM is toch een module.
 
Soms verschijnt er heel kort (1 a 2 sec) een E19 melding. Het gebeurd niet elke keer maar toch wel vaak, vooral als je naar Net5 zapt. Is niet echt storend omdat het maar heel kort is.
Ander klein probleempje is als je van geluidskanaal wisselt bij bv NED2 en 3 HD dan vervormt het beeld heel even (blokjes) ook bij bv Euronews maar die storing is ook maar heel kort.

Dit zal nog wel opgelost worden
 
Ik heb net gebeld naar Plasma Discounter, ze hebben daar 100 stuks op voorraad, uiteraard direct besteld. Hier staan alle winkels die de CAM leveren: https://www.hear.nl/product/Ziggo-CAM-CI-Module

Geachte heer / mevrouw,

Uw bestelling met het ordernummer LCD-****** is verzonden. U kunt het pakket vanaf morgen volgen op de site van TNT Post. Als u morgen op onderstaande link klikt, kunt u de status van het pakket zien. TNT Post doet er in de regel 1 dag over om het pakket af te leveren.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

Tom Coronel
Create2Fit bv Naarden
+31-35-6954290

https://www.BarbequeShop.nl Plasma Discounter :thankyou:
 
Philips 46PFL9704 + Neotion CI+ CAM

Ik volg dit forum (en het tweakers.net forum) al geruime tijd en heb nu een paar vraagjes. Het is deels al eerder aan bod gekomen, maar voor de zekerheid en volledigheid vraag ik het nog een keer in zijn geheel :)

Ik heb zojuist een Philips 46PFL9704 besteld én een Ziggo CI+ Neotion CAM welke zaterdag worden geleverd. Ik weet dat certificering nog niet helemaal rond is maar heb vertrouwen op een goede afloop :)

Ik heb momenteel nog geen tv, maar heb wel (sinds medio mei) een Ziggo alles in 1 Plus abonnement, inclusief een bijbehorende (ongebruikte maar wel eens aangesloten) Humax IR Fox C decoder en smart card. Uiteindelijk ga ik die decoder helemaal niet meer gebruiken omdat ik de Philips + Neotion CAM wil gaan gebruiken.

Mijn vraag is, hoe zit dat met de smartcard die bij de CI+ CAM zit, en de kaart die ik al bij mijn Humax decoder heb. Welke van de twee moet ik straks gaan gebruiken als mijn TV wordt geleverd? Uiteindelijk moet de smartcard aan mijn Alles in 1 abonnement zijn gekoppeld, hoe gaat dat in zijn werk?

Moet ik de nieuwe smart card gebruiken en kan ik die straks aan mijn abonnement koppelen, of moet ik mijn huidige smart card blijven gebruiken en die dus in de CAM steken?

Alvast bedankt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet de smartcard bij Ziggo registreren, dan wordt hij aan je abonnement gekoppeld en krijgt dezelfde mogelijkheden als je oude smartcard. Bij Ziggo kun je max. 3 smartcards aan 1 abo koppelen.
 
Werkt deze CI+ cam ook in het Caiway gebied??

Ik zit in het Caiway gebied en ga een Sony 46Z5500 tv aanschaffen en wil dan gelijk van de externe decoder af........hopelijk heeft iemand dit al getest.
 
Terug
Bovenaan