• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vandaag laatste docsis 3 modems naar alles-in-1 klanten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand de nieuwe modem al gekregen. Na die brief van de vertraging van de uitlevering.
 
Ik heb alleen een antwoord van de HD gehad over de vertraging verder geen brief niks

En ook geen modem echt schandalige communicatie
 
Ik heb alleen een antwoord van de HD gehad over de vertraging verder geen brief niks

En ook geen modem echt schandalige communicatie

Same here....

De HD zei zelfs dat men op dit moment niet kan uitleveren omdat de voorraad op is en dat ze pas in oktober weer verwachten te starten met uitleveren:sleep:
 
Same here....

De HD zei zelfs dat men op dit moment niet kan uitleveren omdat de voorraad op is en dat ze pas in oktober weer verwachten te starten met uitleveren:sleep:

Dan zitten ze zowat tegen de 80 Mbit
 
Heeft iemand de nieuwe modem al gekregen. Na die brief van de vertraging van de uitlevering.

Heb de brief niet ontvangen, ook geen emails. Ik heb echter nog nooit emails gekregen aangaande de snelheidsverhoging.

Een vraag over het hoe en wat aangaande het modem van mij aan het webteam - via hun speciale contactpagina verstuurd - op 27 augustus is (nog) niet beantwoord. Van het weekend nog maar eens een vraag via de klantenservice contactpagina hierover gestuurd, ook deze is tot op heden nog niet beantwoord. Maar dat is pas twee dagen geleden.

Ik ga er maar van uit dat dit komt omdat ze het erg druk hebben met het uitzoeken en klaarmaken van de verzendingen van de modems. :mrgreen:

Ziggo maakt op de radio en TV volop reclame voor alles-in-een extra en de snelheid van het internet, lijkt me stug dat ze dan geen modems op voorraad meer zouden hebben?
 
Niet te geloven

Vandaag, 11/9/2009 tijd: 14.25 -----> 18 minuten geleden, zonder enige aankondiging, pakketje van Ziggo. Inderdaad: Modem-------> aangesloten. Moden activeren, via HD. Alles werk perfect!!

Heerhugowaard 1703 :pompom::applause::thumb up:
 
Vandaag, 11/9/2009 tijd: 14.25 -----> 18 minuten geleden, zonder enige aankondiging, pakketje van Ziggo. Inderdaad: Modem-------> aangesloten. Moden activeren, via HD. Alles werk perfect!!

Heerhugowaard 1703 :pompom::applause::thumb up:

Gefeliciteerd, dat bevestigt in ieder geval dat er nog modems geleverd worden. :thumb up:

Heb zelf vandaag het TNT busje niet mogen waarnemen met een pakketje van Ziggo. Het is daarentegen pas 12 september... :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan