• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

e mail adres ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

badabing

Forum Gebruiker
Berichten
23
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hoi,
Heb vandaag uiteindelijk het alles in 1 pakket werkend gekregen, maar heb geen idee wat mijn nieuwe e-mail adres is.
Alle papieren nagekeken maar kan het nergens terug vinden.
Wat doe ik fout.

Bvd voor jullie reactie`s

Arno
 
Ik ga er van uit dat je een nieuwe klant bent met je Alles-in-1 pakket en dus nog geen internetklant was (anders heb je je e-mailadres al).
Je hebt je (hoofd-) e-mailaccount normaal gesproken aangemaakt bij het activeren van je modem via de activatiepagina. Heeft de klantenservice (al of niet via de monteur) je modem geactiveerd, maar hebben ze geen e-mailadres aangemaakt, dan moet je alsnog even bellen met 0900-1884. Je vertelt ze dat je een hoofdaccount wilt en ze maken het voor je aan.
 
Hoe kom ik bij mijn activatiepagina?
 
Moet dit met een kabeltje of kan dit ook draadloos?
 
Als je dit eerst via een utp kabel doet, dan sluit je eventuele fouten in je router uit.
Zit je dan op het internet, kun je de stap verder nemen van het aansluiten via een router.

Moet dit met een kabeltje of kan dit ook draadloos?
 
Hoi,
Heb vandaag uiteindelijk het alles in 1 pakket werkend gekregen, maar heb geen idee wat mijn nieuwe e-mail adres is.
Alle papieren nagekeken maar kan het nergens terug vinden.
Wat doe ik fout.

Bvd voor jullie reactie`s

Arno

Aangezien je nu al aan het internetten bent heb je dus het modem al geactiveerd. Toen je het modem voor het eerst aansloot kon je als het goed is nog niet internetten. Elke pagina die je toen probeerde te bereiken resulteerde erin dat je op de activatie-pagina terecht kwam. Daar moest je de code invoeren die je van Ziggo gekregen hebt en daar moest je ook je hoofd-email-adres kiezen. Daarna het modem resetten en toen kon je internetten.

Heb je deze activatie procedure gevolgd of hoefde dat niet ?

Is dat op een andere manier gegaan was je modem misschien al geactiveerd en heb je die stappen dus overgeslagen en kon je ook geen email-adres aanmaken. In dat geval moet je de helpdesk bellen om dit op te lossen.

En voor de volledigheid nog de vraag: Weet je zeker dat je via je eigen router draadloos werkt en dat je nu geen internet via één van je buren hebt ? Probeer anders voor de zekerheid je computer via een kabeltje aan te sluiten op het modem, daarna even de modem uit/aan zetten en dan je computer weer aanzetten (anders gaat het niet goed met ip-adres ophalen).
 
Bedankt voor alle reactie`s.:applause: Mijn kabelmodem was inderdaad op afstand door Ziggo geactiveerd, dus kon daardoor niet zelf meer een hoofd e-mail adres maken. Even gebeld met hd en opgelost.


Groet
Arno
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan