• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

opbouw homepage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat werkt blijkbaar niet (kan dat niet testen, want ik zit niet in @homegebied), maar volgens oudere handleidingen die bij troublesathome.nl te vinden zijn zou dat niet werken/uitgeschakeld zijn.
Ah oke, hier bij multikabel werkt het wel, dus vandaar.
 
Als het nu bij Multikabel werkt, zou het overal moeten werken aangezien er sinds dinsdag één gezamelijk platform is.
 
Als het nu bij Multikabel werkt, zou het overal moeten werken aangezien er sinds dinsdag één gezamelijk platform is.

Alléén toch @home en Ziggo die nu 1 platform zijn?
Casema en Multikabel haken toch pas begin 2009 aan ?

(de ip-adressen van home.quicknet.nl zijn nog steeds anders dan members.home.nl of members.ziggo.nl in ieder geval...)
 
Ik heb daarnet even het members.home.nl van Arnoldus vergeleken met die van mij.
In het gedeelte dat je moet krijgen bij een net aangevragen webspace (net als indertijd), mis ik bij hem de mappen prive en publiek en verder de htm, beheer.htm .
In die map publiek daar zet je normaal je aangemaakt website weg.

Via de link beheer.htm kom je uit op de pagina van @home/ziggo vanwaar je weer door kan naar de prive of publieke map.

Ik mag aannemen dat de indeling (structuur?) van de webpagina's dan ook nog niet klaar is.
 
Cees geeft mijn probleem precies weer: hoe zorg ik ervoor dat een directory niet bekeken kan worden. Vooral in submappen kan iemand door alleen de mapnaam in te voeren de inhoud zien van die map op de homepageserver van ziggo/@home.

Oplossing Cees:
Door in elke map die je gebruikt een bestand met de naam index.htm of index.html op te nemen (met bijvoorbeeld alleen een spatie erin) voorkomt je dit. (het niet tonen van directoryinhoud zou ook standaard aan kunnen staan in de apache webserver, maar blijkbaar is dat bij @home/ziggo dus niet zo)

Ik ga voorgestelde oplossing proberen. Hiervoor mijn dank. Om deze reden bouw ik de site opnieuw op; met knippen en plakken kom ik nu nergens.
Ik laat het resultaat zo spoedig mogelijk horen.

Overigens zou het leuk zijn om te weten of'.htaccess ook bij de nieuwe @home (Ziggo) werkt. Wellicht kan iemand dit nog vermelden.
 
Die mappen die ik in mijn eerder bericht aanhaal, zijn de standaardmappen die in de webspace zitten van @home uit.
Aan de opmaak van je website twijfel ik niet. :)

Edit: ik heb ook een webspace onder een ziggomail adres, daar werkt het weer wel anders als bij het oud @home.

Misschien de moeite waard om het onder een ziggospace te proberen!!
 
De oude @Home space bestaat niet meer, deze is verhuisd naar de Ziggo space.

Van de week getest of .htaccess werkt, maar dat werkt dus niet (server staat de bestandsnaam niet toe).
 
Hartelijk dank voor de moeite; de conclusie is duidelijk.
Inmiddels heb ik in alle submappen een index-bestand opgenomen.
Zoals het er nu uitziet, is het resultaat voldoende.
 
Ik kan wel nog alle mappen zien en ook zie ik alle
bestanden in die mappen...behalve index.htm dat zie ik niet.
 
Bert,

Ik hoop dat je ongelijk hebt.
Welke site heb je bekeken?
Moet zijn: jjadohmen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan