• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

5050 geluid loopt achter

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jorgje!

Hoi allen,

Een fenomeen wat ik eigenlijk alleen zie op History HD (kanaal 206): na een tijdje gekeken te hebben via mijn Humax 5050c, begint langzaam maar zeker het geluid achter te lopen bij het beeld. Het begint heel subtiel, maar uiteindelijk is het zomaar 2 tot 3 seconde. Als ik even naar een ander kanaal ga en weer terug, is het prima.

Het is me tot nu toe alleen opgevallen op dit kanaal.

Heeft iemand enig idee wat dit in hemelsnaam kan zijn?

Groeten,

Jorg
 
Hoi allen,

Een fenomeen wat ik eigenlijk alleen zie op History HD (kanaal 206): na een tijdje gekeken te hebben via mijn Humax 5050c, begint langzaam maar zeker het geluid achter te lopen bij het beeld. Het begint heel subtiel, maar uiteindelijk is het zomaar 2 tot 3 seconde. Als ik even naar een ander kanaal ga en weer terug, is het prima.

Het is me tot nu toe alleen opgevallen op dit kanaal.

Heeft iemand enig idee wat dit in hemelsnaam kan zijn?

Groeten,

Jorg

Kun je eens nakijken of dit zich ook voordoet bij FOX HD op jouw Humax 5050C?

En kun je History HD en FOX HD wel pauzeren?
 
Nee, op Fox HD geen problemen en ik kan pauzeren. Nu heb ik sinds m'n bericht de nieuwe firmware geïnstalleerd, even kijken of ik hetzelfde probleem houd.
 
Ik heb exact hetzelfde probleem, ook op kanaal 206.

Pauzeren werkt gewoon overigens.

Welk merk/type TV heb je?
 
Ik hou hetzelfde probleem, hoewel het minder lijkt te zijn sinds de update. De TV is een LG 46". Geen idee welk type, maar hij was goedkoop ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan