• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

cisco modem

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

ririmee

ik heb een cisco modem zonder wifi van Ziggo daar achter een netgear router wnr3200v2. nu heb ik een computer per kabel een laptop draadloos,twee mobiel via wifi, drie smart tv en zit veel op internet, en een game console die veel op internet zit daar heb ik af en toe problemen mee op internet en tv ook.
nu is mijn vraag is mijn modem en router nog genoeg voor deze apparaten,
of is het verstandig dat een ander modem koop met router in een?.eventueel welke modem router ik zou moeten nemen!!
ik heb veel gezocht op google maar kan niet de juiste antwoorden vinden.het enige dat ik weet is dat als ik een ander modem koopt dat ziggo mij noet helpt als ik problemen heb met ziggo is dit zo??
ik hoop dat ik hier goed zit wie heeft er een antwoord op mijn vraag,zonder te zeggen gooi het spul het raam uit hahaha
groet
ririmee
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De wnr3200 is een goede router en nog steeds zeer geschikt om te gebruiken, mits hij niet stuk is ... Je zou kunnen overwegen een wndr3700 aan te schaffen.
Ik vermoed dat je wat last hebt van wifi storingen van buitenaf.
De wifi modems van Ziggo zijn daar nog gevoeliger voor als de netgear. Je kunt zelf geen modem met ingebouwde router kopen, die zul je evt. bij ziggo moeten lospeuteren. Maar dat raad ik je dus af.
 
De wnr3200 is een goede router en nog steeds zeer geschikt om te gebruiken, mits hij niet stuk is ... Je zou kunnen overwegen een wndr3700 aan te schaffen.
Ik vermoed dat je wat last hebt van wifi storingen van buitenaf.
De wifi modems van Ziggo zijn daar nog gevoeliger voor als de netgear. Je kunt zelf geen modem met ingebouwde router kopen, die zul je evt. bij ziggo moeten lospeuteren. Maar dat raad ik je dus af.

bedankt voor je reactie ik zal er over na denken.nogmaals bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan