• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

actie: Gratis 2 maanden Eredivisie Live!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ook hier weer:

Je kunt je aanmelden met de unieke actiecode vanaf maandag 26 januari t/m zondag 15 februari 2009. Je abonnement loopt hierna door tot wederopzegging.

Bijna niemand die de algemene voorwaarden leest dus zo komen ze wel aan de 300000 abbo´s.
 
En ook hier weer:

Je kunt je aanmelden met de unieke actiecode vanaf maandag 26 januari t/m zondag 15 februari 2009. Je abonnement loopt hierna door tot wederopzegging.

Bijna niemand die de algemene voorwaarden leest dus zo komen ze wel aan de 300000 abbo´s.


Ja, je moet er dan aan denken dat je het weer schriftelijk gaat opzeggen. Moet binnen de 1e maand dan gebeuren, op zich wel een leuke actie!
 
Ik vind het helemaal geen leuke actie.
Dit is gewoon een achterbakse manier van zieltjes winnen.
 
Is eredivisie live ook per maand op te zeggen of zit je daar voor langere tijd aan vast als je het vergeet op te zeggen?
 
Net in mijn pauze even snel langs de AH geweest, hebben ze hem niet :(
 
Eredivisie live AH actie 2 maanden gratis kijken

Let op: beschik je niet over digitale ontvangst maar nog gewoon analoog dan komen er nog kosten bij (39,95 euro) voor de digitale ontvangst! Dus zo goedkoop (1,99 voor aanschaf dvd + 2mndn gratis Eredivisie live) is het allemaal niet:no:
 
Laat Ziggo eerst maar eens weer een eerlijke prijs vragen daarna denk ik er wellicht over na om het weer te nemen. Ik heb per januari opgezegd ivm de veel te forse prijsverhoging.
 
Heb hem binnen, hoop dat het activeren beetje snel gaat.

Toch nog even wachten, heb me smartcardnummer niet bij de hand, dus moet ff op donderdag wachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan