• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is logisch lijkt mij, zonder itv abbonement ook geen itv diensten.

TheGrouch heeft toch gelijk. Ik heb eindelijk de Provisioning kunnen doorlopen op de nieuwe smartcard waar ik geen iTv abo op heb. En de uitgebreide EPG doet het! Waar dit forum al niet goed voor is. (Want ik heb een uur geleden deze vraag aan de helpdesk voorgelegd en die wisten absoluut niet waar ik het over had. Behalve dan dat er 'nogal wat problemen zijn met de Cisco.')

Dat het mij eerder niet lukte heeft te maken met de onbetrouwbaarheid van de iTv-diensten... De server is bijna de helft van de tijd uit de lucht of heeft andere kuren, vandaar....
 
Ter aanvulling: ook ik heb de uitgebreide EPG zonder iTV abo (veel te duur voor het gebodene).
 
ook bij mij heeft Itv het wel eens gedaan...en dan weer niet.....als het het wel deed was het beeld overigens wel goed.
maar waarschijnlijk kwamen de problemen toch door de splitter, Ziggo vertelde dat de doorgang van het Itv in 1 keer moet vanaf de breedband naar de Cisco, zonder belemmeringen van bv een splitter...
nu ik de splitter ertussen uit heb gehaald kon ik het Itv opnieuw instaleren en deed ie het wel.

misschien toch een optie om die splitter er tussen uit te halen om het te checken? bij mij was het "makkelijk" .....ik heb alleen nu geen tv meer in de slaapkamer...dat moet ik nog oplossen met een langere kabel en die dan in de breedband steken.....

Dag!
Visje...
Ik heb de splitter er nu tussenuit gehaald (en ook direct die splitter voor FM er maar tussenuit gehaald.
Resultaat: het beeld op VoD doet het nu wel, maar geluid niet (brokkelig geluid )
Iemand een idee?
 
Ik doe ook mee aan de test

Ik doe ook mee aan de test, alleen heb geen gebruik gemaakt van deze aanbieding.

Ik heb ontvanger los gekocht in een beeld en audio winkel voor 399, wat ik een goede prijs vind.

Het interactive gedeelte is nog niet beschikbaar in me woonplaats.
Maar ik heb hem toch maar gekocht ook omdat tie HD is en een hardeschrijf heeft.

Zal ik dan even goed die test pakketen kunnen afnemen zo als uitzending gemist en derest van het test pakket zo dat ik de boel kan testen.

Alleen snap ik niet hoe je de Firmware kan updaten?
 
Ik doe ook mee aan de test, alleen heb geen gebruik gemaakt van deze aanbieding.

Ik heb ontvanger los gekocht in een beeld en audio winkel voor 399, wat ik een goede prijs vind.

Het interactive gedeelte is nog niet beschikbaar in me woonplaats.
Maar ik heb hem toch maar gekocht ook omdat tie HD is en een hardeschrijf heeft.

Zal ik dan even goed die test pakketen kunnen afnemen zo als uitzending gemist en derest van het test pakket zo dat ik de boel kan testen.

Alleen snap ik niet hoe je de Firmware kan updaten?

Als je geen gebruk hebt gemaakt van de aanbieding van de Cisco voor 155 Euro, dan doe je ook niet mee aan de test. (afgezien dat je dan een dief van je eigen portomonee bent, als je dit is aangeboden) Het storten van het geld was nl. voorwaarde voor het meedoen. Haal je niet wat dingen door elkaar?

En nee er is geen nieuwe firmware dus valt er niets te uploaden. En als-ie er wel is (over een paar weken had Anoniem voorspelt) gaat dat óf geheel automatisch of je wordt gevraagd om in te stemmen met de installatie...
 
nog steeds geen ITV

Bij mij werkt eigenlijk alles alleen de iTV nog steeds niet.
Programma gemist en TV-Theek NIET.
Ik heb nergens een play knopje zitten zodra ik een tvgemist programma gekozen heb.
Als laatste bericht heb ik van ruigrok onderstaande bericht gekregen.
Ik wil eigenlijk weten of bij een fabrieksreser al mijn reeeds opgenomen programma's ook verdwijnen.......



Geachte heer/mevrouw ,

Via ons speciale mailadres heeft u een vraag gesteld over "[Fwd: afspelen programma gemist en tv-theek]".
<SPAN style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: 'Verdana','sans-serif'; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-bidi-font-family: 'Times New Roman'; mso-fareast-language: NL">
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan