• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Draadloos netwerk werkt spontaan niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb last van hetzelfde probleem. Ineens doet mijn draadloze netwerk het niet meer na een jaar goed gefunctioneerd te hebben. En ook ik snap er niets van. Ben er welhaast zeker van dat mijn router (Linksys) niet defect is.

Wat zou ik graag willen weten waar het hem in zit....
 
Ik heb last van hetzelfde probleem. Ineens doet mijn draadloze netwerk het niet meer na een jaar goed gefunctioneerd te hebben. En ook ik snap er niets van. Ben er welhaast zeker van dat mijn router (Linksys) niet defect is.

Wat zou ik graag willen weten waar het hem in zit....


Ook linksys routers kunnen vast lopen...
Ik heb daar ook last van gehad bij mijn huidige router, heeft dus niets met je Ziggo verbinding te maken.

probeer eens een firmware update oid.
 
Wat doet 't nog wel, wat niet?
Wat heb je gedaan om 't weer aan de praat te krijgen? Welke foutmeldingen zag je daarbij langs komen?


  • Ik heb de router diverse keren gereset
  • Ik heb het SSID profiel verwijderd en een nieuwe aangemaakt
  • Ik heb een firmware upgrade gedaan
Als ik draadloze netwerken scan dan zie ik mijn router gewoon opkomen met vijf volle streepjes. Op een of andere manier kan ik geen koppeling meer maken. Snap er niets van.
 
  • Ik heb de router diverse keren gereset
  • Ik heb het SSID profiel verwijderd en een nieuwe aangemaakt
  • Ik heb een firmware upgrade gedaan
Als ik draadloze netwerken scan dan zie ik mijn router gewoon opkomen met vijf volle streepjes. Op een of andere manier kan ik geen koppeling meer maken. Snap er niets van.


Beveiligings settings ook goed ingevuld?
WEP of WPA(2)?
 
Beveiligings settings ook goed ingevuld?
WEP of WPA(2)?

Ja op dezelfde manier als vroeger toen er nog geen problemen waren. Ik heb gekozen voor WPA-TKIP. Ook als ik de router compleet onbeveiligd laat lukt het me niet om koppeling te krijgen.
 
WLcard al ge-geherinstalleerd? Eventueel nieuwe drivers voor de wlcard geprobeerd?
 
WLcard al ge-geherinstalleerd? Eventueel nieuwe drivers voor de wlcard geprobeerd?

Misschien zit daar nog een mogelijkheid. Ik heb gisteravond de meest recente driver gedownload. Ik had echter geen idee hoe ik dit moest installeren. Het ging om een sys.bestand en een beveiligingspakket.
 
Misschien zit daar nog een mogelijkheid. Ik heb gisteravond de meest recente driver gedownload. Ik had echter geen idee hoe ik dit moest installeren. Het ging om een sys.bestand en een beveiligingspakket.

Weet iemand hoe ik dit het beste kan installeren. Google levert mij niet echt iets op waar ik mee uit de voeten kan. Alvast dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan