• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kan niet opnemen

  • Onderwerp starter exroosje
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteraard is Ziggo verantwoordelijk voor het feit

In dit voorbeeld kun je heel duidelijk te gelde maken wat je nadeel is.
misschien wel, maar ook ik zit met een kleine van 2 die elke dag vraagt sesamstraat kijken? en die bert en ernie wil zien. hoe leg ik dat nou uit? ik had elke werkdag een opname gemaakt zodat ze die kon kijken als we thuis kwamen mara helaas... :)
 
Voor de duidelijkheid ben ik niet boos op de mensen van ziggo die hier op het forum actief zijn. Prima dat ze toch nog iets van informatie geven. Maar voor de mensen die niet op dit forum zitten is het helemaal raden. En dan nog vind ik het bijzonder dat ziggo niet meer over uit laat over het probleem en de oplossing waarmee ze bezig zijn. Ik vraag me toch af of dit probleem wel op te lossen is op korte termijn.

Ik heb dinsdag mijn cisco gekocht ter vervanging van een wat oudere hdd-recorder en de hd-decoder van samsung. Toch verveelend dat de cisco nu niets meer is dan de samsung hd-decoder.
 
Ik heb dinsdag mijn cisco gekocht ter vervanging van een wat oudere hdd-recorder en de hd-decoder van samsung. Toch verveelend dat de cisco nu niets meer is dan de samsung hd-decoder.

Precies op de eerste dag van de storing?
 
misschien wel, maar ook ik zit met een kleine van 2 die elke dag vraagt sesamstraat kijken? en die bert en ernie wil zien. hoe leg ik dat nou uit? ik had elke werkdag een opname gemaakt zodat ze die kon kijken als we thuis kwamen mara helaas... :)

Heb hier hetzelfde probleem... de vrouw en kids zijn niet blij...

Toch maar even voor € 0,10 per minuut met de helpdesk gebeld. Deze vertelde dat het probleem waarschijnlijk pas ergens in februari opgelost zal zijn... hopelijk bedoelde ze wel februari 2009 :roll:.

Enneh Ziggo/Cisco: wanneer jullie toch twee maanden aan het apparaat gaan sleutelen... graag de reactiesnelheid verhogen en de user interface wat intuitiever maken... als het even kan...:grin:

Toch maar weer tijdelijk terug naar de analoge opnames dus... helaas...
 
Toch maar even voor € 0,10 per minuut met de helpdesk gebeld. Deze vertelde dat het probleem waarschijnlijk pas ergens in februari opgelost zal zijn... hopelijk bedoelde ze wel februari 2009 :roll:.

:shock: serieus.... februari :shock: ?????
 
Toch maar even voor € 0,10 per minuut met de helpdesk gebeld. Deze vertelde dat het probleem waarschijnlijk pas ergens in februari opgelost zal zijn... hopelijk bedoelde ze wel februari 2009 :roll:.
Dan zullen de registraties al wel verwerkt zijn zodat we weer terug kunnen naar de oude situatie, zonder rare tweaks op het netwerk.
 
Maarrrr... dat kan men daar bij ziggo toch niet serieus menen???
Er komt toch een fix???
 
fucking hell februari als dat zo is overweeg ik serieus om mijn oude samsung p850 er weer aa nte hangen. ik kan echt niet zonder record mode.

nu kijk ik verplicht elke dag as the world turns, csi, grey's anatomy, house etc weet je hoeveel persoonlijk leed ik daarvan ondervind :rolleyes:

nu is de helpdesk niet de meest betrouwbare, dus hopen dat zij het (zoals gewoonlijk) mis hebben :oyeah:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan