• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Universele afstandsbediening voor CISCO HD PVR??

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Marzzz

Hallo,

ik zag een mooie aanbieding voor de Logitech Harmony 555. Heeft iemand ervaringen met deze A.B.? Kan je hem zo programmeren dat ie de taken van afstandsbediening van de HD PVR aankan, dus interactieve TV bediening, de Hard disk recoreder taken, etc.?

Let me know please.

Groet,

Marzzz
 
Hey hallo, ik heb de Harmony 555 ook gehad (nu de Harmony One) en deze kan je alles laten doen wat je orginele AB ook kan + de activiteiten natuurlijk.

Zeker een aanrader, maar neem wel rustig de tijd om hem goed in te stellen.
 
Ik heb de Harmony 885 en die kan probleemloos mijn Cisco aansturen (net zoals elk model Harmony trouwens).

Absoluut doen, kan zelf niet meer zonder de Harmony.
 
Toch nog een vraagje:

ik heb de Logitech Harmony 555 gisteravond (voor € 44,-!) gekocht bij Media Markt en meteen de boel geprogrammeerd: erg gebruikersvriendelijk!
Volgens mij heb ik echter nog niet alle functies van de CISCO HD PVR afstandsbediening via de Logitech AB lopen. Dat komt denk ik doordat ik bij het opvoeren van de apparaten de CISCO HD PVR alleen als "Kabelontvanger" heb opgevoerd.
Hebben jullie nog tips of trucs?
 
dingen die je mist kan je ook handmatig invoeren.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Weet het even niet meer precies (is alweer ruim een jaar geleden dat ik de Cisco aan mijn Harmony heb toegevoegd), maar volgens mij heb ik hem als PVR en niet als kabel set top box ingevoerd.
Anders krijg je idd alle PVR functies niet.

Als je er niet uit komt kan ik eventueel thuis even kijken hoe eea ingesteld staat.
 
En je kan altijd apparaten verwijderen en weer toevoegen in de software.

Eventueel vraag je aan logitech of ze je account klonen, dan kan je met de ene klooien/testen en de andere als hoofdaccount gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan