• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe snelheid vanaf 1 juli 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ze de snelheid willen verhogen naar 50mbit ben ik benieuwd wanneer Ziggo wakker worden want ik zie dit niet goed gaan.
 
Als ze de snelheid willen verhogen naar 50mbit ben ik benieuwd wanneer ziggo wakker worden want ik zie dit niet goed gaan.
Hmja, ik ben dan weer benieuwd hoe hoog het percentage Ai1 Extra-abonnee's in verhouding tot Z3i-abonnee's is. Het voordeel is wel dat die nieuwe Extra gebruikers (Z3i -> Extra) al een Docsis3 modem hebben en dus niet meer voorzien hoeven te worden.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
Hmja, ik ben dan weer benieuwd hoe hoog het percentage Ai1 Extra-abonnee's in verhouding tot Z3i-abonnee's is. Het voordeel is wel dat die nieuwe Extra gebruikers (Z3i -> Extra) al een Docsis3 modem hebben en dus niet meer voorzien hoeven te worden.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20

Dat klopt maar eerst alles zien dan pas geloof ik dat ziggo het haalt maar ze lopen een eind achter naar mij mening.
 
Dat klopt maar eerst alles zien dan pas geloof ik dat ziggo het haalt maar ze lopen een eind achter naar mij mening.
Ik weet niet wat de gebruikte tijdlijn betreffende het omwisselen van modem's is, dus kan er geen mening over hebben. Enige wat je kan doen is gewoon nog even afwachten. In het ergste geval hebben we de eerste weken na verhoging 'maar' 30 à 35Mbit en die snelheid is ook niet mis. De kosten gaan in ieder geval voor de abonnee's niet omhoog, dus ja... zo erg is het ook weer niet.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
Ik weet niet wat de gebruikte tijdlijn betreffende het omwisselen van modem's is, dus kan er geen mening over hebben. Enige wat je kan doen is gewoon nog even afwachten. In het ergste geval hebben we de eerste weken na verhoging 'maar' 30 à 35Mbit en die snelheid is ook niet mis. De kosten gaan in ieder geval voor de abonnee's niet omhoog, dus ja... zo erg is het ook weer niet.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20


We wachten rustig af wat ziggo de komende weken gaat doen.
 
zo ze hebben me vanmiddag gebeld woensdag komen ze en ze willen als ze er zijnen komen met doc3 we wachten hier even af wat er gaat gebeuren.
 
zo ze hebben me vanmiddag gebeld woensdag komen ze en ze willen als ze er zijnen komen met doc3 we wachten hier even af wat er gaat gebeuren.

Waarom komen ze langs dan? Problemen met de verbinding? Lijkt me sterk dat ze bij iedereen gaan langs komen om de modem te vervangen
 
Lijkt me sterk dat ze bij iedereen gaan langs komen om de modem te vervangen
Daarom vraag ik me ook af hoeveel Extra-abbo's er zijn...

Mij lijkt het ook sterk, maar ja, je weet het nooit met Ziggo hehe
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
zo ze hebben me vanmiddag gebeld woensdag komen ze en ze willen als ze er zijnen komen met doc3 we wachten hier even af wat er gaat gebeuren.
Ze hebben jouw op zondag gebeld??? Zijn ze bij Ziggo voor 200% aan het overwerken?
 
Ik weet niet wat de gebruikte tijdlijn betreffende het omwisselen van modem's is, dus kan er geen mening over hebben. Enige wat je kan doen is gewoon nog even afwachten. In het ergste geval hebben we de eerste weken na verhoging 'maar' 30 à 35Mbit en die snelheid is ook niet mis. De kosten gaan in ieder geval voor de abonnee's niet omhoog, dus ja... zo erg is het ook weer niet.
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20

Op zich niets mis mee maar iemand die al in het bezit is van de nieuwe modem haalt wel de volle snelheid, als alles goed werkt. De een krijgt dan dus meer met 't zelfde abbo en voor het zelfde geld. De snelheid zou pas omhoog mogen gaan als iedereen een nieuwe modem heeft. In januari werd al gemeld dat de nieuwe modems in aantocht waren. ziggo heeft dus al een half jaar de tijd gehad om de modems om te ruilen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan