• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo gaat CI+ ondersteunen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal in de komende dagen aangeven welke software er minimaal gebruikt moet zijn.

Stel ik heb een TV met een oudere software versie dan welke door Ziggo is gecertificeerd. Gaat Ziggo afdwingen dat de software versie wordt geupdate? Met andere woorden: gaan jullie het gebruik van de CI+ CAM in TV's met niet-gecertificeerde software versies tegenwerken (net zoals het gebruik van alphacrypt in CI+ toestellen)?
 
Stel ik heb een TV met een oudere software versie dan welke door Ziggo is gecertificeerd. Gaat Ziggo afdwingen dat de software versie wordt geupdate? Met andere woorden: gaan jullie het gebruik van de CI+ CAM in TV's met niet-gecertificeerde software versies tegenwerken (net zoals het gebruik van alphacrypt in CI+ toestellen)?
In de test periode zijn problemen naar voren gekomen welke door middel van nieuwe software zijn opgelost. Die minimale software versie is dus nodig voor een goede werking van de CI+. (Zie als voorbeeld de Philips tv's welke nu nog een foutmelding geven met de CI+ CAM)
Je kunt natuurlijk altijd met een oudere versie blijven werken maar dan word de werking niet 100% gegarandeerd, en is de kans groot dat je problemen gaat krijgen.
 
CI+ ondersteunde LG televisies

De lijst met ondersteunde LG televisies is wel ERG mager :x.

Van de hele nieuwe LH lijn wordt alleen de xxLH3300 ondersteund. Dat is geen gangbaar type (staat niet op de nederlandse LG website https://www.lge.nl).
Bovendien is de huidige LH3000 serie slechts 50 Hz in plaats van 100 of 200 Hz.

Kan iemand (anoniem, LG?) meer informatie geven of de LH2000, LH4000 en LH5000 series ook gaan worden ondersteund?

Ik had gehoopt dat de 47LH4000 (100 Hz) / 47LH5000 (200 Hz) CI+/Ziggo gecertificeerd zouden worden zodat ik eindelijk één (TV) kan gaan kopen :cry:
(Ook zou het fijn zijn als de CI+ module in de LG 26LH2000 op onze slaapkamer zou werken.)

(We hebben geen zin om met 2 afstandbedieningen te moeten werken wanneer we digitale TV willen kijken, zeker voor een nieuwe grote LCD TV.
Daarnaast is de CI+ module aanzienlijk goedkoper dan een losse (HD) ontvanger).

Betekent dit weer maanden wachten op de volgende LG modellen of uitkijken naar een ander merk? Prijs/kwaliteit verhouding is bij LG juist goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens Anoniem hebben de Panasonic tv's geen CI+ modellen.
Volgens Panasonic hebben ze allang kontact met ziggo en gaan de modellen met een CI aansluiting gewoon werken met een ziggo module.(bijv. TX P42G10), 100% zeker.
Er wordt veel te veel ophef gemaakt over de CI+ module.
Alle tv's met een CI en CI+ gaan werken met Ziggo.
We moeten alleen nog even geduld hebben.
 
Volgens Anoniem hebben de Panasonic tv's geen CI+ modellen.
Volgens Panasonic hebben ze allang kontact met ziggo en gaan de modellen met een CI aansluiting gewoon werken met een ziggo module.(bijv. TX P42G10), 100% zeker.
Er wordt veel te veel ophef gemaakt over de CI+ module.
Alle tv's met een CI en CI+ gaan werken met Ziggo.
We moeten alleen nog even geduld hebben.

Zou, daar toch niet van uitgaan. In dat geval zou Ziggo zich wel heel erg tegenspreken.
 
Ik heb kontact met Panasonic gehad en ze hebben mij verzekerd dat ie gaat werken op mijn tv.
Dit zeggen ze toch niet zomaar.
 
Ik heb kontact met Panasonic gehad en ze hebben mij verzekerd dat ie gaat werken op mijn tv.
Dit zeggen ze toch niet zomaar.

Ziggo zegt dat alleen CI+ werkt. Zij zeggen dat ook niet zomaar. Let wel, tuurlijk hoop ik ook dat het in de toekomst zal werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan