• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn ziggo account probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

juanj

Hoi Mensen,

Sinds gisteren Digitale tv gekregen, en nu wilde ik een Ziggo account aanmaken voor het activeren van de smartcard, echter kreeg ik de eerste keer de melding, na het gehele formulier in vullen.

'Sorry, er is iets technisch niet helemaal goed gegaan. Probeer het later opnieuw'

dit gedaan, nogmaals geprobeerd, toen kreeg ik de melding

'Er bestaat al een account met dezelfde gebruikersnaam of klantnummer'

Dus denk ik, oh is ie toch er doorheen gekomen, echter kan ik niet aanmelden met de ingevulde gegevens. En bij het opvragen van de login gegevens krijg ik

'Sorry, er is iets technisch niet helemaal goed gegaan. Probeer het later opnieuw'

Het lijkt alsof er iets vastzit bij hun in het systeem, is er een email adress zodat ik dit probleem kan mailen naar Ziggo... heb niet zo'n zin een duur 0900 nr..
 
Het is heel goed mogelijk dat deze functie nog niet helemaal naar behoren werkt, omdat Ziggo bezig is met een nieuwe website ...
Lees dit topic maar eens door

Het Ziggo Webteam is actief op dit forum.
Misschien kan een van hen je helpen.
 
Schijnbaar niet, ik zie geen reactie van een van die mensen
 
Ik heb een bericht naar Ziggo Webteam DTV gestuurd,

maar geen reactie, deze persoon is vandaag 07:51 nog actief geweest..
is dit de juiste persoon?
 
Wat een shit website.. heel mijn verhaal erin getikt.. krijg ik weer deze melding..

"Dit is een verplicht veld en vereist minimaal 8 karakters"

dit staat in dat vak..
Ik wilde een ziggo account aanmaken, echter krijg ik de eerste keer de melding 'Sorry, er is iets technisch niet helemaal goed gegaan. Probeer het later opnieuw' na het gehele formulier in vullen. Dit gedaan, nogmaals geprobeerd, toen kreeg ik de melding 'Er bestaat al een account met dezelfde gebruikersnaam of klantnummer' Dus denk ik, oh is ie toch er doorheen gekomen, echter kan ik niet aanmelden met de ingevulde gegevens. En bij het opvragen van de login gegevens krijg ik 'Sorry, er is iets technisch niet helemaal goed gegaan. Probeer het later opnieuw'
zijn toch echt minimaal 8 karakters
 
Bel de helpdesk zou ik zo zeggen. Je moet dan telefonisch je smartcardnummer doorgeven en dan zal het één en ander geactiveerd worden.
 
Bedankt mensen... jammer dat ziggo je zo dwingt 0900 kosten te maken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan