• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HUMAX iHDR5050-C Voorraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
niet bij mediamarkt in zwolle daar staan ze voor 369 en ik heb nog plenty dozen zien staan. Dus op dit moment (10 minuten gelden) voorraad genoeg.

Ik ben +/- 11:00 bij Mediamarkt Zwolle geweest, ze hadden er nog 3 staan.

Meteen maar ééntje meegenomen.
 
Zijn er al meer mensen die 'm al ontvangen hebben via een internetshop?
 
Hmm, tegen mij zeiden ze eerlijk dat ze niet bij de eerste uitlevering zaten, ze wisten dat de pas de 1e week van maart aan de beurt waren. Ennieweez, vanwege de verkoopprijs van ED vind ik het niet zo erg om te wachten...

Oh, ik had het niet over Extreme Discount, maar een andere webwinkel (nlstore). Ik hoop dat ze deze week leveren, maar dan is het wel 5 weken levertijd ipv de beloofde 1 a 3 weken.
 
10 februari besteld bij BOB shop voor 348 euro, vrijdag mail ontvangen dat ie binnen was en zaterdag opgehaald tegen de verlaagde prijs van 338 euro.
Ik ben dus heel tevreden:)
De medewerker die mij hielp vertelde wel dat ze er veel te weining ontvangen hadden, er stonden nog bijna 100 bestellingen in backkorder.
 
Oh, ik had het niet over Extreme Discount, maar een andere webwinkel (nlstore). Ik hoop dat ze deze week leveren, maar dan is het wel 5 weken levertijd ipv de beloofde 1 a 3 weken.

..en daarom heb ik mijn bestelling bij NLSTORE vorige week geannuleerd..ze blijven promoten met een levertijd van 5-15 werkdagen terwijl ze geen idee hebben wanneer ze kunnen leveren. Op mijn vraag of ze uiterlijk 7 maart konden leveren kreeg ik een link gestuurd waarmee ik mijn geld terug kon vragen. Wel netjes, maar dat was niet wat ik vroeg.

Heb hem nu ergens anders besteld en ga hem ophalen wanneer die er is en betaal contant....loop ik ook geen risico meer :)
 
Ook plasmadiscounter heeft mij helaas toch beetje teleurgesteld. Ik had reeds een bevestiging dat mijn 5050-c verzonden was. paar uur later een mailtje dat ik toch niks krijg. Er is iets "fout" gegaan. Erg irritant.
Maar goed nu ben ik gisterenavond nog snel naar de mediamarkt in zoetermeer gegaan.. Yep 5 stuks op vorraad nog in het magazijn.

Dus toch 1 bemachtigd. Errrrug mooi hoor. tot nu toe. Ik ben zo ongelofelijk blij dat de digitienne verleden tijd is.. Wat een verschil in kwaliteit..

gr
 
Ook plasmadiscounter heeft mij helaas toch beetje teleurgesteld. Ik had reeds een bevestiging dat mijn 5050-c verzonden was. paar uur later een mailtje dat ik toch niks krijg. Er is iets "fout" gegaan. Erg irritant.
Maar goed nu ben ik gisterenavond nog snel naar de mediamarkt in zoetermeer gegaan.. Yep 5 stuks op vorraad nog in het magazijn.

Dus toch 1 bemachtigd. Errrrug mooi hoor. tot nu toe. Ik ben zo ongelofelijk blij dat de digitienne verleden tijd is.. Wat een verschil in kwaliteit..

gr

is hij daar 399 euro ? of goedkoper ?
 
Kreeg het volgende bericht van mijn mijn leverancier:
Onze leverancier heeft er slechts 200 binnen gekregen en heeft momenteel 1300 backorders uitstaan.
Hij heeft overigens gisteren 1 exemplaar ontvangen, maar jammer genoeg was ik toen nog niet de langst wachtende klant.

Deze pvr blijkt in elk geval een gat in de markt te ziijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan