• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

eventkanaal soort uitzending?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marz

Forum Gebruiker
Berichten
181
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds vandaag is me opgevallen dat er uitzending op het eventkanaal is met allemaal muziekclips. Dit eventkanaal wordt alleen voor evenementen gebruikt, ik kan op de Ziggo-site er niks over vinden.

iemand enig idee wat het is ? ik vind het superleuk is kanaal 13.

ps: rechterbovenhoek staat 192 tv, echter kan ik dat kanaal niet ontvangen met tv-standaard. geen idee wat er nu zo bijzonder is dat het op kanaal 13 is.
 
"Het eventkanaal biedt u uitzendingen rondom diverse thema's en en kijkje bij verschillende evenementen."
zenderoverzicht

Kijk ook op kanaal 999, hier word vermeld over verrassingszenders (uit betaal pakketten) die voor een bepaalde tijd te zien zijn.
 
weet ik. Toch vind ik het handiger als je ziet dat nu bv de top 100 van 192tv uitgezonden wordt dan opeens videoclips etc. terwijl er niks vermeld staat op de ziggo site.

kanaal 999 ken ik, de verrassing zenders zijn bij mij niet van toepassing omdat ik alles-in-een-standaard heb helaas. het etalagekanaal wordt vooraf altijd gemeld welke zender het is. veel handiger :D.
 
Op Twitter door het Ziggo Webcare team wordt melding van gemaakt :roll:
Misschien op Facebook ook maar kom daar niet op :giveup:
Je moet onderhand van die sociaal media's lid zijn om "verrassingen" van Ziggo tegen te komen. Tja de site, melding maken kan altijd nog wel eens (is te veel werk schijnbaar :sleep: ).
 
Bedankt Boolee,

Ongelooflijk als ik alle bedrijven moet gaan volgen via twitter/facebook, om aan nieuwe info te komen? overdrijven is ook een vak. Ik volg ziggowebcare en nog een heleboel bedrijven etc. waardoor zulk nieuws over het hoofd gezien wordt.

Mijn reactie is vooral bedoelt naar ziggo. Er zijn genoeg mensen die de hele dag tv kijken en zelden online zitten. Ik ken genoeg mensen die niet op social-media en twitter zitten.
 
Ik vind het ook raar dat cultura24 juist NU niet op het eventkanaal wordt uitgezonden.
 
Is toch momenteel ook voor Standaard pakket op 222 te zien!

waarom weet ik van niks?? dat geldt voor meer mensen. Ik ben jong en zit op forums etc. Er zijn veel mensen die nauwelijks op internet zitten en die niet op de hoogte zijn van deze dingen. Erg jammer :cry:.

Juist zenders als cultura zijn leuk. Vooral in deze tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan