• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Elektronische Programmagids heeft na gisteren veel minder info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens Ziggo-medewerker Anoniem loopt/liep er nog een intern overleg over deze kwestie:

https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=486326&postcount=28

Hopelijk komt hier nog wat uit...
Ik hoop van harte dat er nog wat uit komt, maar sinds hun antwoord "en zal ook zo blijven" vrees ik het ergste.
Waarom de tv een beperkte EPG info geeft, maar de Ziggo App wel een volledige
beschrijving heeft is mij een raadsel. Je zou toch zeggen dat t.v. provider hun hoofdzaak is.
Of willen ze ons sturen/dwingen naar iets?
 
Ik hoop van harte dat er nog wat uit komt, maar sinds hun antwoord "en zal ook zo blijven" vrees ik het ergste.
Waarom de tv een beperkte EPG info geeft, maar de Ziggo App wel een volledige
beschrijving heeft is mij een raadsel. Je zou toch zeggen dat t.v. provider hun hoofdzaak is.
Of willen ze ons sturen/dwingen naar iets?

Ik heb mij ook verbaast over de verschillen tussen de EPG op de app en op de tv-kanalen. er wordt nu kennelijk dubbel betaald aan 2 leverranciers. Wellicht heeft het te maken met een aflopend contract van het 'oude Ziggo' En is de betere EPG op de UPC-kanalen niet opportuun, omdat straks ook de Ziggo app de goedkope EPG heeft....
 
Ik heb mij ook verbaast over de verschillen tussen de EPG op de app en op de tv-kanalen. er wordt nu kennelijk dubbel betaald aan 2 leverranciers. Wellicht heeft het te maken met een aflopend contract van het 'oude Ziggo' En is de betere EPG op de UPC-kanalen niet opportuun, omdat straks ook de Ziggo app de goedkope EPG heeft....
Vergelijk het maar eens onderling, dit is de tv gids van UPC online:
tvgids.upc.nl/TV/
Vraag maar eens info over een film op en voila, dit is wat we als EPG krijgen aangeleverd, identiek. UPC:
Zo maar een programma, RTL 5, vanavond, Silverlinings Playbook.
RTL 5, 20:40-23:10

Pat Solitano is net ontslagen uit een psychiatrische inrichting en probeert zijn leven weer op te bouwen. Hij trekt in bij zijn ouders en doet de zoveelste poging om weer in het reine te komen bij zijn ex-vrouw. Dat zij niks meer van hem wil weten, weigert hij onder ogen te zien. Pas wanneer de heetgebakerde Pat de onaangepaste Tiffany ontmoet, die zo haar eigen problemen heeft, komt hij zichzelf echt tegen IMDb Rating: 7.8 /10.


Via Ziggo:
https://www.ziggo.tv/tv-gids
RTL 5,
Première: Silver Linings Playbook,20:39-23:10

Amerikaanse romantische komedie-film uit 2012 (HD) van regisseur David O. Russell met Bradley Cooper, Jennifer Lawrence, Robert De Niro en anderen. Pat Solatano is een man die alles van de zonnige kant bekijkt. Nadat hij uit het ziekenhuis ontslagen is en hij zijn vrouw verloren heeft aan een andere man, is hij er van overtuigd dat hij haar weer voor zich kan winnen en zijn leven weer op de rails kan krijgen. Pat verhuist terug naar zijn ouders en wijdt zich geheel aan de opgave om de man te worden die zijn vrouw altijd had gewild. Maar dan ontmoet hij Tiffany, een mooie vrouw wiens leven ook anders is gelopen dan ze dacht. Kijkwijzer indicatie: let op met kinderen tot 6 jaar, programma bevat geweld en grof taalgebruik.


Wij krijgen dus gewoon de UPC variant en ik geloof nooit dat ze dat gaan veranderen,het netwerk is immers een incl. dezelfde EPG van UPC.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De vernieuwde EPG is inderdaad veel te beperkt wat betreft de info maar de gatenkaas is gelukkig verdwenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan