• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ETTHOME Gebruikers worden ZEER benadeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Houdt dit topic iig in de gaten. Wij zijn op dit moment in onderhandeling met Ziggo voor een afspraak met ons en de wethouder. Daarna zullen we kijken wat voor verdere acties we nog moeten ondernemen :)
 
ok goed bezig!

als ik iets mee kan helpen hoor ik het graag!

groeten Ron
 
Ik kom in september 2009 wonen op postcode 5831, zou ik me gewoon nog wel me aanmelden bij etthome? ben nu al vanaf het begin gebruiker van @home in een andere plaats. nooit een probleem gehad. zou dus graag weer gebruik daar van willen maken, helaas ze kunnen mij geen modem leveren op 5831 dus moet het via etthome of toch maar kiezen voor adsl? liever niet ?? kan iemand raad geven?
 
Eerst geen telefoon later geen Internet

Het is weer klote hier: eerst 5 dagen geen telefoon. Nu, na een nieuwe router geen internet meer. Alleen rechtstreeks en dan ook nog alleen op mijn laptop heb ik internet dus zonder Router (dat betekend dus geen telefoon).

Als het nog lang duurt stop ik met alles bij Etthome !
 
Hallo,

Ik kwam toevallig op dit forum terecht, en zag dat jullie bezig waren om een actie op te zetten om het probleem met Ziggo en Etthome op te lossen. Wij wonen ook op de postcode 5831. We zijn sinds mei verhuisd vanuit Cuijk waar we Ziggo alles in 1 hadden maar dat gaat nu dus niet meer in Boxmeer, en voor internet met een vergelijkbare snelheid betalen we dus nu veel en veel meer.
Ik zou graag horen hoe het er voor staat met jullie actie. En als wij iets kunnen doen hoor ik dat graag.

Groeten Marjolein
 
ziggo alles in 1 pakket niet mogelijk in overloon

Hallo etth gebruikers,

Wij hebben dus televisie van ziggo, internet en bellen via etth.

Wij zitten in postcodegebied 5825 in overloon. Vorige week via ziggo.nl de postcodecheck gedaan en meteen een alles in 1 pakket besteld, vandaag de bevestigingsbrief ontvangen, staat er het verkeerde over te nemen telefoonnummer in. Contact opgenomen met ziggo, blijkt nu dus dat het alles in 1 pakket niet te kunnen in overloon. Ik heb de bestelling nu maar weer geannuleerd.

De postcodecheck van ziggo is dus geen garantie dat je de dienst van ziggo daadwerkelijk kunt gebruiken.

We zitten nu dus met internet en telefonie bij etth, en kunnen geen gebruik maken van de extra's die het alles in 1 pakket bieden, krijgen van 3 verschillende ziggo’s facturen, internetsnelheden blijven achter met de snelheden van alles in 1 paketten.

Internet via etth hebben we sinds 2 jaar, telefonie via etth hebben we sinds 2 maanden. Vooral het telefonie is erg onstabiel. Tot op heden moeten we ongeveer 2 keer per week het modem resetten, linksys wrtp54g. Het modem hebben we in boxmeer bij t for telecom gekocht. Volgens mij is dit een gerepareerd modem want het serienummer is er uit gekrast.

Het wordt dus inderdaad tijd dat ook wij dezelfde diensten van ziggo kunnen bestellen als de rest van Nederland.

Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe de ontwikkelingen zijn in het etth gebied, en de uitkomst van de afspraak met ziggo en de wethouder.

Edwies
 
Van de week ook een andere (gebruikte) Router/modem gekregen dit omdat bellen via Etth niet meer werkte. Nu heb ik ineens geen Internet meer. Ik ben nu al meer dan een week aan het bellen en proberen om alles werkend te krijgen. Ik kan wel internetten alleen rechtstreeks op de doos op de muur; dus dan heb ik weer geen telefoon !

De service is zeer slecht; bij afd Internet zeggen ze dat ik bij Telefonie moet zijn (omdat daar het modem vandaan komt) en bij Telefonie zeggen ze dat ik bij Internet moet zijn (omdat nu mijn internet niet werkt). Maar al met al is het hier na ruim een week nog steeds niet goed. !
Ik baal er echt van en als het aankomende week niet opgelost word ga ik weer terug naar HetNet of Alice

Groetjes en succes met ETTH

PS Het bellen is inderdaad, hier in Boxmeer ook, altijd beroerd geweest; valt vaak uit en veel echo en.....inderdaad 3 verschillende rekeningen !


M.Arts



Hallo etth gebruikers,

Wij hebben dus televisie van ziggo, internet en bellen via etth.

Wij zitten in postcodegebied 5825 in overloon. Vorige week via ziggo.nl de postcodecheck gedaan en meteen een alles in 1 pakket besteld, vandaag de bevestigingsbrief ontvangen, staat er het verkeerde over te nemen telefoonnummer in. Contact opgenomen met ziggo, blijkt nu dus dat het alles in 1 pakket niet te kunnen in overloon. Ik heb de bestelling nu maar weer geannuleerd.

De postcodecheck van ziggo is dus geen garantie dat je de dienst van ziggo daadwerkelijk kunt gebruiken.

We zitten nu dus met internet en telefonie bij etth, en kunnen geen gebruik maken van de extra's die het alles in 1 pakket bieden, krijgen van 3 verschillende ziggo’s facturen, internetsnelheden blijven achter met de snelheden van alles in 1 paketten.

Internet via etth hebben we sinds 2 jaar, telefonie via etth hebben we sinds 2 maanden. Vooral het telefonie is erg onstabiel. Tot op heden moeten we ongeveer 2 keer per week het modem resetten, linksys wrtp54g. Het modem hebben we in boxmeer bij t for telecom gekocht. Volgens mij is dit een gerepareerd modem want het serienummer is er uit gekrast.

Het wordt dus inderdaad tijd dat ook wij dezelfde diensten van ziggo kunnen bestellen als de rest van Nederland.

Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe de ontwikkelingen zijn in het etth gebied, en de uitkomst van de afspraak met ziggo en de wethouder.

Edwies
 
Ik zou er niet meer aan beginnen, ontwikkeling is gestopt want techniek is inmiddels achterhaald. Ik zou toch gewoon ADSL nemen en een normale vaste telefoonlijn !

Groetjes en Succes met je keuze !




Ik kom in september 2009 wonen op postcode 5831, zou ik me gewoon nog wel me aanmelden bij etthome? ben nu al vanaf het begin gebruiker van @home in een andere plaats. nooit een probleem gehad. zou dus graag weer gebruik daar van willen maken, helaas ze kunnen mij geen modem leveren op 5831 dus moet het via etthome of toch maar kiezen voor adsl? liever niet ?? kan iemand raad geven?
 
ik denk dat het ook verstandig is om in mijn situatie maar gelijk te gaan beginnen met adsl
 
Zou ik wel doen alhoewel mijn verbinding het vanaf vandaag eindelijk na zo'n 10 dagen weer doet ! :pompom:

Maar als ik nu opnieuw moest beginnen nam ik ook gewoon ADSL of je moet proberen om een gewoon Ziggo abbonement te krijgen (dus geen ETTHome maar @Home). Volgens een kennis van mij moet dit nu toch mogelijk zijn. Tenminste in Vierlingsbeek is een vriend van hem die is overgestapt van ETTH naar @Home met alle voordelen: Sneller, gratis homepage etc etc en beter ondersteuning.

Succes met je keuze :thumb up:

ik denk dat het ook verstandig is om in mijn situatie maar gelijk te gaan beginnen met adsl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan