• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Fluctuaties in snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat mij betreft heb je helemaal gelijk,Ziggo is net zo'n ramp als toen het nog Sonera was.
maar als je hier niet komt om gelijk stroop te smeren krijg je antwoorden zoals die van Excalibur.
ziende blind en horende doof voor wat betreft de steeds erger wordende problemen,zo zou je het kunnen typeren.
Goh, voorspelbaar antwoord. Waar smeer ik nu weer stroop, want dat doe ik volgens jou overal.

Het enige waar ik op reageerde was een oproep om op te gaan zeggen omdat het wel indruk zou maken. Denk je werkelijk dat het indruk op Ziggo gaat maken als jij met nog 19 andere mensen gaat opzeggen? Voor jou 25 anderen.

Als je indruk wilt maken op Ziggo zul je het anders aan moeten gaan pakken. Daarbij is opzeggen wel de minst contructieve wijze op slepende problemen opgelost te krijgen, ze worden nl niet opgelost.

En waar ontken ik dat er problemen zijn? Volgens mij heb ik nergens ontkend dat er (al lang)problemen zijn bij Ziggo, maar goed, dat is wat jij wilt lezen. Net als reacties op jou klaagtopics altijd direct inhouden dat de problemen bij Ziggo ontkend worden nietwaar?

Voor de rest is een discussie voeren met jou vrij zinloos, aangezien je toch enkel je eigen standpunt wilt zien en lezen, en alles wat anders is of jou mening/standpunt tegenspreekt een ontkenning en stroop smeren is.

Steek nou eens je hand in eigen boezem en kijk naar je eigen reputatie, dat zegt genoeg lijkt mij. Als dat je ogen nog niet opent ben je echt stekeblind en is begrijpend lezen je volledig onbekend.

@ouwehond ; er zijn zeker mensen die geen problemen hebben, ik ben mag mezelf tot die groep rekenen. Er zijn zelfs meer mensen zonder problemen dat mensen met problemen, en dat durf ik met een vrij grote stelligheid te beweren. Het gros van de mensen die geen problemen ervaart, heeft ook niet de neiging en drijfveer om hiervoor op zoek te gaan op internet en hun frustraties te uiten op een forum. Dit wil niet zeggen dat er niet (langslepende)problemen zijn die (op korte termijn) opgelost (zouden) moeten worden.

Er zijn teveel (langslepende)problemen die op een goede manier door Ziggo opgelost moeten worden. Dit wil echter niet zeggen dat er ook niet een grote groep mensen is die geen problemen ervaart, en dit zal echt het overgrote deel van de klanten van Ziggo zijn.
 
Goh, voorspelbaar antwoord. Waar smeer ik nu weer stroop, want dat doe ik volgens jou overal.

Het enige waar ik op reageerde was een oproep om op te gaan zeggen omdat het wel indruk zou maken. Denk je werkelijk dat het indruk op Ziggo gaat maken als jij met nog 19 andere mensen gaat opzeggen? Voor jou 25 anderen.

Als je indruk wilt maken op Ziggo zul je het anders aan moeten gaan pakken. Daarbij is opzeggen wel de minst contructieve wijze op slepende problemen opgelost te krijgen, ze worden nl niet opgelost.

En waar ontken ik dat er problemen zijn? Volgens mij heb ik nergens ontkend dat er (al lang)problemen zijn bij Ziggo, maar goed, dat is wat jij wilt lezen. Net als reacties op jou klaagtopics altijd direct inhouden dat de problemen bij Ziggo ontkend worden nietwaar?

Voor de rest is een discussie voeren met jou vrij zinloos, aangezien je toch enkel je eigen standpunt wilt zien en lezen, en alles wat anders is of jou mening/standpunt tegenspreekt een ontkenning en stroop smeren is.

Steek nou eens je hand in eigen boezem en kijk naar je eigen reputatie, dat zegt genoeg lijkt mij. Als dat je ogen nog niet opent ben je echt stekeblind en is begrijpend lezen je volledig onbekend.

@ouwehond ; er zijn zeker mensen die geen problemen hebben, ik ben mag mezelf tot die groep rekenen. Er zijn zelfs meer mensen zonder problemen dat mensen met problemen, en dat durf ik met een vrij grote stelligheid te beweren. Het gros van de mensen die geen problemen ervaart, heeft ook niet de neiging en drijfveer om hiervoor op zoek te gaan op internet en hun frustraties te uiten op een forum. Dit wil niet zeggen dat er niet (langslepende)problemen zijn die (op korte termijn) opgelost (zouden) moeten worden.

Er zijn teveel (langslepende)problemen die op een goede manier door Ziggo opgelost moeten worden. Dit wil echter niet zeggen dat er ook niet een grote groep mensen is die geen problemen ervaart, en dit zal echt het overgrote deel van de klanten van Ziggo zijn.


dus omdat [volgens jou] het overgrote deel geen problemen ondervind,maar onderhand heel NH wel en ziggo nog steeds in de klachten top3 staat [wekelijks] er andere forums ook vol staan met klachten,constateer jij gewoon even dat het wel mee valt en degene die hier klagen over langslepende problemen zijn dus eigenlijk maar aan het zeuren.

je hoeft namelijk niet iets letterlijk te zeggen om hetgeen je eigenlijk bedoelt duidelijk te maken,om dan vervolgens de tegenreactie af te kunnen doen met "dat heb ik niet gezegd"
erg slim maar ook een zeer verwerpelijke en misselijke discussie taktiek.
dus hou jij maar op over begrijpend lezen.

tot nog toe kom ik wel met feiten en onderbouwing voor wat betreft de langslepende problemen in NH in diverse topics/postings.
maar daar gaat men aan voorbij,de schijn ophouden voor ziggo is natuurlijk veel veiliger voor het bestaan van een gebruikersvereniging die afhankelijk is van de gesprekjes bij ziggo aan tafel.[ook wel stroop smeren genoemd]

voor gebruikers door gebruikers,een forum waar gebruikers hun ervaringen kunnen delen...
en laat dat nu precies hetgene zijn wat de "klagers" hier ook doen.
je bent erg goed in de discussie verdraaien naar andere onderwerpen ipv in te gaan op wat iemand bedoelt,een goed verstaander heeft namelijk maar een half woord nodig.

"het enige waar ik op reageerde..." en dat is nou precies het probleem,je reageerd alleen op zaken die niets met het probleem zelf te maken hebben maar met de persoon.

en wat betreft mijn rode blokjes,het zou wel zo eerlijk zijn als men dan ook kon zien wie er die beoordelingen heeft gegeven,voor hetzelfde geldt heeft de ZGV dit zelf gedaan,de laatste dagen gaat het namelijk wel veel over mijn rode blokjes,zelfs met kinderachtige vragen om een ban.

terwijl ik nog steeds niet scheld of vloek.[al probeert men mij dat nu ook in de schoenen te schuiven]
vorige week zou er weer iemand naar mijn zaak willen kijken als ik hem een PM zou sturen,en wat denk je...?!
nog niet eens een bevestiging dat hij mijn PM heeft ontvangen.
maar nu ben ik zeker weer gemeen of iets dergelijks omdat ik dat nu opschrijf.
want ik mag niets zeggen over beloftes die hier gemaakt worden maar niet nagekomen...
zo was het toch ?!
 
Ik zou bijna zeggen, doen! Laat iedereen maar opzeggen, dan verdwijnt het 'probleem' vanzelf, en de klagers, en het (evt)capaciteitsprobleem ;)

2 vliegen in 1 klap.

Mensen.. Sit back en relax, alleen maar klagen gaat het niet mee lukken, geduld en de normale wegen blijven bewandelen, brieven sturen moet absoluut kunnen om de 'barriere' helpdesk te ontwijken.

Ik ga ervanuit dat de techneuten op de hoogte zijn van het probleem en evt een ticket bij de leverancier open hebben staan om dit zsm op te lossen.. Helaas zijn leveranciers ook niet altijd even snel met dit soort issues..

Just my 2 cents:giveup:
 
Ik zou bijna zeggen, doen! Laat iedereen maar opzeggen, dan verdwijnt het 'probleem' vanzelf, en de klagers, en het (evt)capaciteitsprobleem ;)

2 vliegen in 1 klap.

Mensen.. Sit back en relax, alleen maar klagen gaat het niet mee lukken, geduld en de normale wegen blijven bewandelen, brieven sturen moet absoluut kunnen om de 'barriere' helpdesk te ontwijken.

Ik ga ervanuit dat de techneuten op de hoogte zijn van het probleem en evt een ticket bij de leverancier open hebben staan om dit zsm op te lossen.. Helaas zijn leveranciers ook niet altijd even snel met dit soort issues..

Just my 2 cents:giveup:

hoeveel en duur van "het geduld" is aanvaardbaar?
is "geduld" na een half jaar nog wel een redelijke vraag?!
 
Ik heb sinds donderdag ook last van de snelheidsfluctuaties zoals anderen hier ook omschreven hebben, zie onderstaande meting:

zwx1c0.png


Heb deze meting gedaan via https://speedtest.quicknet.nl en is van +- 10 minuten geleden.

Ook via speedtest.net soortgelijke resultaten, upload blijft overigens goed, het zit hem puur in de downstream. Ik gebruik overigens Z3 als pakket.

's nachts en ddweeks (meestal vroeg in de ochtend) zijn de snelheden een stuk beter, dus het lijkt op het bekende capaciteitsprobleem?

Woon trouwens in Schagen :)
 
@meneer hierboven.

Ik kan me helemaal in U antwoord vinden. Komt overeen met het probleem wat ik heb. Upstream is wel gewoon voldoende.
 
Idd sinds Donderdag, een behoorlijke dramatisering van de downloadsnelheid.
Hier in Anna Paulowna, en hoor ook geluiden uit wieringerwaard en breezand dat het exessief de spuigaten uit de klauwen loopt met ziggo
 
Downloadsnelheid opgelost

Ook hier in Drenthe hadden we een snelheidsprobleem. Gekankerd:no: op Ziggo uiteraard, want we moeten tenslotte iemand buiten ons zelf de schuld kunnen geven.
Totdat mijn zoon (ik zelf ben a-technisch) dit hoorde en een andere DNS heeft ingeschakeld. Iets met Global-DNS o.i.d.
Het werkt opeens weer fantastisch, supersnelle download (>19.000) met mijn Alles in 1 pakket Extra.

Zelf had ik KPN als provider, daar ging het net zo stroef als op dit forum soms geschreven wordt over Ziggo. Tot op heden heb ik echter nog niets te klagen over de overgang (inclusief nummerbehoud) en service van Ziggo.
 
Idd sinds Donderdag, een behoorlijke dramatisering van de downloadsnelheid.
Hier in Anna Paulowna, en hoor ook geluiden uit wieringerwaard en breezand dat het exessief de spuigaten uit de klauwen loopt met ziggo


Klopt, in jouw gebied is ook een storing die vermoedelijk morgen verholpen is, komende nacht wordt er op verschillende plaatsen een fix uitgevoerd. (alleen voor de snelheidsproblemen die de laatste 2 weken begonnen zijn)
Zie ook hier.
 
In Enschede groot probleem met internet en telefoonie gisteren bellen lijn dood modem deed vreemd stekker van modem er uit gehaald en er weer in en als resultaat

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]Download speed:[/SIZE][/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=+1]12,485.64[/SIZE][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1](1,560.70)[/SIZE][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]52%[/SIZE][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]Upload speed:[/SIZE][/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=+1]2,861.90[/SIZE][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1](357.73)[/SIZE][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]100%[/SIZE][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]Surfspeed inside Netherlands:[/SIZE][/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=+1]2,083.53[/SIZE][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1](260.44)[/SIZE][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]62%[/SIZE][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]Latency:[/SIZE][/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=+1]34[/SIZE][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]milliseconds[/SIZE][/FONT]

heden avond 0:07 uur 23 maart 2009 dus ook in Enschede gaat het bagger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan