• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
update

Ik hoop toch echt dat de update nu een keer komt

Anoniem, kan je hier wat meer over kwijt?

Persoonlijk vind ik de Ziggo ontwikkelingen heel erg slecht.
Interactieve TV is HET item wat op dit moment bij Ziggo leeft.

HD is totaal het ondergeschoven kindje, en dan krijgen we weer een 3D kanaal erbij.
Wie o Wie wil dit nu?
Laten we eerst eens onze duur betaalde HD decoders op een goede manier kunnen gebruiken ipv pulp kanalen erbij!!!

3D moet je groot zien, dan is 50 inch nog te kllein.

Waar blijft de update, en waar blijven de HD kanalen.
Kan Caiway ziggo niet overkopen?
Dit zou een grote opluchting betekenen
 
Ik hoop toch echt dat de update nu een keer komt

Anoniem, kan je hier wat meer over kwijt?

Persoonlijk vind ik de Ziggo ontwikkelingen heel erg slecht.
Interactieve TV is HET item wat op dit moment bij Ziggo leeft.

HD is totaal het ondergeschoven kindje, en dan krijgen we weer een 3D kanaal erbij.
Wie o Wie wil dit nu?
Laten we eerst eens onze duur betaalde HD decoders op een goede manier kunnen gebruiken ipv pulp kanalen erbij!!!

3D moet je groot zien, dan is 50 inch nog te kllein.

Waar blijft de update, en waar blijven de HD kanalen.
Kan Caiway ziggo niet overkopen?
Dit zou een grote opluchting betekenen

De testen bij Ziggo zijn afgerond, het wachten is nog op de testen bij Irdeto. Zullen over enkele weken starten, als deze testen afgerond zijn en de upgrade als zodanig ook getest is dan zal de software beschikbaar komen op het netwerk. Ik hoop dat het deze maand nog zal plaatsvinden.
 
Eh, begin maart was toch al een test bij irdeto in Bejing gepland en nu schrijf je 'over enkele weken'
Dat begint een beetje ongeloofwaardig te worden.
 
firmware

Anoniem

waardoor komt het dat jullie zo vaak moeten testen?

Je gaf inderdaad eerst aan dat het eind maart/begin april zou zijn.

Kan je ( ) iets vertellen over de HD plannen van ziggo?
Ik heb het HD pakket,maar dat is gewoon heel erg slecht.
En nu duikt Ziggo weer in 3D tv.

Krijgt Ziggo soms geld van Sony om hier op in te spelen?
Krijgen we nog meer HD zenders, of hebben we veel geld voor de Humax neergelegd, en krijgen we daar maar weinig voor.
 
7 april 2009:
De update komt zeker niet in mei. Zal eerder juni / juli worden.

21 mei 2009
Humax zal in juni starten met deze eerste 5050 maintenance release.

21 mei 2009
Het team wordt in juni verwacht, op dat moment wordt er gestart met bugfixen en testen en vervolgens valideren (door ziggo). Praktisch betekent dit inderdaad dat je ergens in aug/sept een update kunt verwachten.

1 augustus 2009
Wij zijn de nieuwe release al aan het testen, Humax is een aantal weken geleden begonnen met de fixes. Ik verwacht dat de software in september beschikbaar zal komen. We zullen de komende weken verder focussen op de failed recordings

15 december 2009
Zodra de software door Ziggo wordt goedgekeurd zal ook Irdeto nog goedkeuring moeten geven. Ook deze testen moeten ingepland worden en dit gaat normaal gepaard met een wachtlijst. Ik verwacht dat de software pas in februari beschikbaar zal komen. Wij zijn ons er terdege bewust van dit aanzienlijk later is dan de eerder genoemde release datum september 2009.

7 februari 2010
Begin maart is er een laatste test bij Irdeto in Beijing gepland. Als deze testen met goed gevolg worden doorlopen en er in de komende weken geen regressie meer wordt vastgesteld dan zal de software medio / eind maart beschikbaar komen.

6 april 2010
De testen bij Ziggo zijn afgerond, het wachten is nog op de testen bij Irdeto. Zullen over enkele weken starten, als deze testen afgerond zijn en de upgrade als zodanig ook getest is dan zal de software beschikbaar komen op het netwerk. Ik hoop dat het deze maand nog zal plaatsvinden.

Zeg eens eerlijk, vind je jezelf nog wel geloofwaardig?
Soms is het beter om te zeggen dat je het niet weet in plaats van verwachtingen te scheppen die je niet kunt waarmaken.
 
7 april 2009:
Zeg eens eerlijk, vind je jezelf nog wel geloofwaardig?
Soms is het beter om te zeggen dat je het niet weet in plaats van verwachtingen te scheppen die je niet kunt waarmaken.


Ha ha. :applause: Wat een geweldige samenvatting. Ziggo weet het ook niet meer en doet al heel veel moeite om zolang mogelijk uit de discussie te blijven. Ik voorspel het volgende: De Irdeto test mislukt helaas en er moet een kleine aanpassing worden gedaan maar in juli zal de update er zeker want er moet natuurlijk eerst getest worden door Ziggo en daarna weer door Irdeto. Uiteindelijk komt de update dan kort na de zomer want in juli en augustus zijn er natuurlijk geen mensen ivm de vakantie. Ook de introductie van nieuwe producten maakt het lastig om mensen beschikbaar te krijgen. Ze zijn dan namelijk 3D aan het testen.

Anoniempje is allang niet meer geloofwaardig en dat weet hij/zij ook maar wat kan hij/zij daar nu aan doen. Gevangen in de bureaucratische molen van Ziggo en ook steeds blij gemaakt met de verwachtingen van een paar techneuten die als kernkwaliteit optimisme hebben probeert Anoniempje de moed er in te houden. En we gaan nog niet naar huis nog lange niet nog lange en we gaan nog niet naar huis..... :pompom:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Echt, dit begint toch wel heel erg vermoeiend te worden zeg. Op zich ben ik heel tevreden met de humax, begrijp me niet verkeerd, maar dit begint allemaal wel heel erg lang te duren en die valse hoop de hele tijd helpt dan ook niet...

Hopelijk dat het 3D idee van ziggo het geheel niet nog meer vertraagd hoewel het me niet eens meer zal verbazen als er uiteindelijk niet eens een update beschikbaar komt.

Goed punt ook idd over dat HD, leuk dat ze inspringen op 3D maar laat ze eerst HD eens verder uitbreiden...

Pfff...

Trouwens, anoniem, dit was niet naar jou gericht maar misschien is het inderdaad wel handiger gewoon te zeggen dat je er niks over kan zeggen en dat er geen planningen zijn. Of dat die gewoon niet te vertrouwen zijn ipv data te noemen die toch steeds weer verschuiven...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan me ook niet helemaal aan het gevoel onttrekken dat de update voor de Humax momenteel niet (meer) een hoge prioriteit heeft. Ziggo is als bedrijf drukker met Interactief tv en nu 3D tv (gaat weer meer geld opleveren). Tuurlijk zijn ze ook afhankelijk van andere partijen die ook de medewerking moeten verlenen t.a.v. de testen maar het duurt sinds de release van de decoder en de eerste wensen en klachten wel heel lang zeg! Als andere fabrikanten en leveranciers van computer hardware dit zo zouden doen dan was het allang einde verhaal voor de bedrijven richting volgende aanschaffen. Helaas heeft nu de consument weinig inbreng in het geheel omdat er geen alternatief is..

Daarop in hakende, is er eigenlijk een overleggroep die samen met Ziggo rond de tafel zit om te overleggen over lopende en komende zaken. Dit zorgt er dan toch voor de de communicatie beter gaat lopen. Het kost weinig moeite om dit te organiseren maar het levert veel voordelen op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan