• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij denkt nu aan die keer dat ze het opname-verboden-bitje hadden aangezet (ergens in december), maar toen gingen alle opnames van bepaalde zenders fout. Nu gaat er soms een opname fout en als je datzelfde programma (bij film1 kan dat :oyeah:) later opnieuw opneemt, dan gaat het goed.
Het lijkt dus heel erg op een wake-up probleem van de humax.
Ik heb iig de low-power standby maar uitgeschakeld om dit probleem (dat ik dus ook al een paar keer gehad heb) hopelijk te omzeilen

Kan je me vertellen hoe je de low-power uitschakeld en hoeveel vermogen hij dan in standby gebruikt?

Kan dit ook helpen bij het aanzetten? Ook dan wil hij wel eens niet "wakker" worden.
 
Kan je me vertellen hoe je de low-power uitschakeld?

Wel eens van een handleiding gehoord :wink:
Blz NL44: 7 Systeeminstellingen | 7.7 Overige instellingen | 3 energiebesparing in standby
Deze moet je uit zetten
 
Klik op menu
Overige instellingen
Energiebespraring Stand by
Als je aan kiest, wordt de tijd niet in het schermpje weergegeven.

Dit is bij mij wel het geval en hij staat bij mij op uit.

Even gecontroleerd, hij staat inderdaad uit. Waarschijnlijk is dat standaard.
Alleen zag ik dat er geen zenders beschikbaar zijn. Code E37 en Code E38 zie ik bij alle zenders.

Hij gebruikt maximaal 28 watt.
 
Mislukte opnames

Het probleem van de mislukte opnames die ik eerder heb gemeld wordt niet veroorzaakt door de low-power standby. Die had ik namelijk na de eerste dag al uitgezet aangezien de coax-uit dan ook niet meer goed werkte.

Lijkt me ook sterk dat dit door een foutje van Ziggo komt zoals eerder gemeld. Het ging bij mij om twee aparte opnames op verschillende zenders.
 
Misschien moeten er in een aparte thread een lijst worden bijgehouden van 'mislukte opnames'. Als meer mensen dezelfde mislukte opname hebben, is het ziggo. Zoniet, kan het liggen aan de humax.

Is dit een idee?

Eerste bijdrage van mij zou zijn: maandag 16 maart, Grey's Anatomy, 20:30
 
Het probleem van de mislukte opnames die ik eerder heb gemeld wordt niet veroorzaakt door de low-power standby.
Die had ik namelijk na de eerste dag al uitgezet

Dit is best zorgwekkend om te lezen. De humax is hierdoor dus onbetrouwbaar.
:censored: :censored:, ik had de hoop dat het aan de low-power standby lag.
 
Inderdaad zorgwekkend. In mijn eerste bericht noemde ik de Humax hierdoor al onbetrouwbaar. Aangezien ik nu berichten van anderen lees die dit ook hebben meegemaakt, maar het tot nu toe ergens anders aan toeschreven, wordt dat bevestigd.
 
De eerste opnames mislukten bij mij allemaal. Starttijd te laat; eindtijd te vroeg. Vervolgens de tijden aangepast met -3 en +10 minuten. Bij achterelkaar startende programma's op een kanaal, programmeer ik alleen de eerste en wijzig daarna de eindtijd over de tweede opname heen.

Tot nu werkt het...(fingers crossed).
 
Inderdaad zorgwekkend. In mijn eerste bericht noemde ik de Humax hierdoor al onbetrouwbaar. Aangezien ik nu berichten van anderen lees die dit ook hebben meegemaakt, maar het tot nu toe ergens anders aan toeschreven, wordt dat bevestigd.

Om te zeggen dat de Humax onbetrouwbaar is, gaat te ver.
Het is, in mijn ogen, een goed apparaat.
En met 2 programma's achter elkaar heeft de Cisco ook problemen.
Vandaar handmatig instellen, zoals vroeger met de Video recorder, DVD recorder en HDD recorder.

Timer
Datum, begintijd, eindtijd, zender instellen.
Let er wel op dat het nummer van de zender het echte nummer moet zijn en niet het nummer uit de favorieten.
Klaar is kees.
Zoals ik al eerder had geschreven moet dat ook als de opname buiten de EPG valt.

Of na instellen met de EPG, na de timer gaan en de eindtijd wijzigen.

Wie weet wat er nog allemaal met de updates verbeterd wordt.
Geef het apparaat even de tijd, is pas nieuw bij ons op de markt.

Ik wil hem voor geen goud meer ruilen voor de Samsung H360.
 
Timer
Datum, begintijd, eindtijd, zender instellen.
Let er wel op dat het nummer van de zender het echte nummer moet zijn en niet het nummer uit de favorieten.
Klaar is kees.

hoe zit dat met de favorieten? Ik kijk meestal naar de gids vanuit mijn favorieten en geeft dan een ok op het programma dat ik wil opnemen. Ik heb nog geen issues gemerkt t.a.v. uit favorieten opnemen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan