• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Krijgt Ziggo het Eredivisiekanaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Opeens staat er dat er na een paar maanden 14.95 moet worden betaald. Volgens mij stond dat er gisteren nog niet.

Nee dat stond er eerst nog niet inderdaad belachelijk als de prijs 14,95 wordt want eerst wel bekend maken dat het 9,95 wordt en dat ze goedkoper zijn dan KPN en Tele2 maar dan uiteindelijk toch 14,95 gaan rekenen.
 
Eerlijk is eerlijk maar de eerste twee maanden bij Ziggo zijn nog wel gratis.

EREDIVISIE LIVE OP ZIJN ALLERBEST BIJ UPC

Tijdelijk de eerste 3 maanden € 6 per maand*. Daarna € 9,95 per maand (maandelijks opzegbaar).


Dit staat er in de advertentie van UPC. Als de OPTA zijn zin krijgt kunnen we over enige tijd overstappen.
 
Eerlijk is eerlijk maar de eerste twee maanden bij Ziggo zijn nog wel gratis.
Ik zie het nergens staan...29 augustus beginnen ze / 1 september gaat je contract in. Je bedoeld een paar dagen gratis?

Dit staat er in de advertentie van UPC. Als de OPTA zijn zin krijgt kunnen we over enige tijd overstappen.
Daar is al genoeg over gezegd...dat zal niet zo snel gebeuren.

Grtn

Herman
 
Eerlijk is eerlijk maar de eerste twee maanden zijn nog wel gratis.

Ik heb even weer op de site gekeken maar er staat niks meer over de eerste twee maanden gratis dus dat is ook al weg. Heel merkwaardig. :roll:
 
Het moet niet gekker worden, eerst stond er 2 maanden gratis en dan per maand 9,95 maar niks over 14,95 per december 2008. Ik ga dit dus niet doen want dan hadden ze dit meteen moeten melden, voor mij geen voetbal via ziggo en die 2 maanden staat er idd niet meer bij :cry:
 
Ik kan me vergissen maar volgens mij stond er een uur geleden nog wel dat het abonnement op 1 november inging maar dat kan ik niet bewijzen.
Nu staat er inderdaad:
Je kunt al voetbal kijken vanaf 29 augustus, maar het abonnement op Eredivisie Live bij Ziggo gaat pas op 1 september in.
2 dagen gratis dus!!!!!!! Wat een aanbieding!!!!!!
 
Het moet niet gekker worden, eerst stond er 2 maanden gratis en dan per maand 9,95 maar niks over 14,95 per december 2008. Ik ga dit dus niet doen want dan hadden ze dit meteen moeten melden, voor mij geen voetbal via ziggo.

Van mijn kant geen kwaad woord meer over Ziggo... Briljant aanbod van een briljant bedrijf! Vrijwillig betaal ik 19,95 per maand voor Eredivisie Live (naast mn Film1/Sport1 Abbo, Digi Pluspakket en Premium Internet). Kijken of de factuur richting de 150 euro per maand gaat :wink: Nu maar hopen dat de oude man mijn fooi van 5 euro administratief kunnen verwerken...:wink:

Grtn

Herman

PS krijg ik nu mn strafpuntje weer terug?
 
Het moet niet gekker worden, eerst stond er 2 maanden gratis en dan per maand 9,95 maar niks over 14,95 per december 2008. Ik ga dit dus niet doen want dan hadden ze dit meteen moeten melden, voor mij geen voetbal via ziggo en die 2 maanden staat er idd niet meer bij :cry:

Ik was het inderdaad ook van plan om te nemen. Die 9,95 met twee maanden gratis vond ik nog wel te doen maar 14,95 vind ik het niet waard.
 
Nou nou nou, wat een klucht weer van ziggo :cry:
Hopelijk komt er nog uitleg over deze plotselinge drastische wijziging, mss via een overleg wat dit forum weleens heeft met ziggo.

Dan maar weer de livestreams volgen, zoals ik ook vorig jaar deed via planet.
Dat werkt ook prima, en daarvan zullen de prijzen hopelijk lager liggen.
 
Ik kan me vergissen maar volgens mij stond er een uur geleden nog wel dat het abonnement op 1 november inging maar dat kan ik niet bewijzen.
Nu staat er inderdaad:

2 dagen gratis dus!!!!!!! Wat een aanbieding!!!!!!

We hadden schermprintjes moeten maken..helaas vergeten :wink: Iig is dit iemand blij maken met een dooie mus ofzo

Herman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan