• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Voorkeurskanalen

hobbel18

Forum Gebruiker
Berichten
5
Ik heb het volgende probleem. Ik wil met de Humax IR-FOX C een voorkeurslijst aanmaken.
Via Menu, Kanalen opmaken, voorkeurskanalen selecteren heb ik een groep aangemaakt: Favoriet 1.
Tot zover is het gelukt.
Hoe kan ik nu deze voorkeurslijst op mijn TV bekijken. Ik krijg alleen de volledige lijst te zien, met List.
Bij de Samsung decoder kun je een voorkeurslijst aanmaken en dan met de knop "fav" kun je je voorkeurslijst bekijken. Dit blijft dan ook zo, tot je het verandert.
Is iets dergelijks met de Humax ook mogelijk?
 
favorietenlijst zendernummers

Ik heb een aanvullende vraag op het bericht van hobbel18 26-4-09 over instellen favorietenlijst, nl. is het bij de humax mogelijk, net als bij de samsung, de geselecteerde favoriete zenders in willekeurige volgorde in de favorietenlijst te plaatsen?? dus indien mogelijk bijv. de 600 nrs van de duitse zenders te wijzigen in bijv. 21 t/m29. wie heeft hiervoor een oplossing ?
een alternatief is misschien meteen bij de oorsprong van de originele tv-lijst door handmatig zoeken de gewenste zendernrs toe te kennen. maar in de handleiding is alleen de automatische tv-lijst selectie uitgelegd. Dus wie weet hoe je de numerieke zendervolgorde (handmatig) willekeurig kunt installeren in de tv-lijst ?
 
Je kunt wel de volgorde van de zenders in je favorietenlijst wijzigen, zodat je bij het zappen de volgende van jouw voorkeur krijgt, maar de nummers staan vast.

B.v. ARD is 601, RTL 8 is 10. Dat is niet te wijzigen.
 
Terug
Bovenaan