• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

cisco met software versie 1.0.2.5 omruilen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan beter uit leggen wat daar staat en wat het is . Ik ben maar een eenvoudige stoker ,of tewel scheepswerktuigkundige. Dan snappen ze het bij Ziggo misschien ook. want we wachten nog steeds op antwoord van kitaro wat we met de cisco moeten doen . geduld is een schone zaak ,maar bij mij is het op .

2 dingen: jij blinkt nu ook niet uit in duidelijkheid en kitaro1 heeft vlak voor jou een reaktie neergezet
 
Ik ga zo even bij mijn dealer (Media Markt Rijswijk) even langs lopen. Ben benieuwd wat ze zeggen. Als ze idd een geupgradede versie hebben ruil ik morgen mijn decoder om!
 
De omruilprocedure via Ziggo is als volgt: je belt met 0900-1884 en de omruilprocedure wordt in gang gezet. Je krijgt dan een retoursticker thuis gestuurd waarmee je de Cisco opstuurt en wij sturen een nieuwe Cisco. Je kunt ook een pb naar mij sturen met naw gegevens en serienummer van de Cisco. In dat geval zet ik de omruilprocedure in gang.
 
Wat gebeurd er met de data op die op de harddisk staat.

Wordt de harddisk overgeschroeft?
 
omruilen

Ik heb net mijn naw en serie nummer van mijn cisco naar kitaro gestuurd ,ben benieuwd . Dat serie nummer heb ik uit het menu -:applause:info gehaald ,hoop dat dat goed is .
Ben in ieder geval blij dat het interactieve gedeelte nog niet werkt in Den Helder ,scheelt weer abo geld .

Tja ,Den Helder ligt aan het einde van de bewoonde wereld dus wij zijn het laatst aan de beurd.:applause:
 
@Kitaro:
Ik heb vorige week een medewerker van de helpdesk gesproken en die vertelde me dat ik voor interactieve TV de update helemaal niet nodig heb. Terwijl ik dacht dat dit juist wel moest en dat de update juist bepaalde dingen mogelijk maakte.
Kun jij dit ophelderen? Hebben we voor iTV de update nu wel of niet nodig...
 
@Kitaro:
Ik heb vorige week een medewerker van de helpdesk gesproken en die vertelde me dat ik voor interactieve TV de update helemaal niet nodig heb. Terwijl ik dacht dat dit juist wel moest en dat de update juist bepaalde dingen mogelijk maakte.
Kun jij dit ophelderen? Hebben we voor iTV de update nu wel of niet nodig...

Uiteraard heb je voor iTV de update nodig.
 
Ik heb vorige week een medewerker van de helpdesk gesproken en die vertelde me dat ik voor interactieve TV de update helemaal niet nodig heb.

Uiteraard heb je voor iTV de update nodig.

@deddiekoel, Kitaro1 is ook een helpdeskmedewerker en hij zegt wat anders.
Welke helpdeskmedewerker ga je nu geloven. :oyeah:
(ik zou voor Kitaro1 gaan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan