• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gerucht: Nieuwe snelheden per 1 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus wij krijgen abbo kosten teruggestort omdat wij tijdelijk weer het buitenbeentje zijn?:oops:
Wat een onzin weer! Mocht je het er niet mee eens zijn, dan moet je een klacht indienen. Ziggo levert alsnog de goederen waarvoor je betaalt, dus de kans op restitutie is gewoon 0. Een verhoging is mooi meegenomen, maar ze zijn tot niets verplicht, als alles goed draait.
 
Alles-in-1 Extra: 20.000/3.000
Internet Z3i: 30.000*/3.000 (Oud: 20.000/2.000 )
*Deze snelheid komt pas gefaseerd beschikbaar tussen 1 december '08 en 1 maart '09 ivm de uitrol van EuroDOCSIS 3.0. Deze wijzigt dus niet per 1 december '08.
Krijgt Z3i dan wel nu al de 3 mbps upload (gezien de plaatsing van het sterretje)? Zo ja, dan is Ziggo goed bezig (anders ook wel in de toekomst, maar gezien Alles-in-1 wel al 3mbps upload kan). :mrgreen:
Bedankt voor de post :thankyou:
 
Krijgt Z3i dan wel nu al de 3 mbps upload (gezien de plaatsing van het sterretje)?
In mijn ogen spijkers op laag water zoeken... De verhoging gaat gefaseerd gebeuren, denk niet dat ze upload en download gescheiden aanpassen ;)
 
Deze snelheid komt pas gefaseerd beschikbaar tussen 1 december '08 en 1 maart '09 ivm de uitrol van EuroDOCSIS 3.0

apart, 2.0 kan deze snelheden ook makkelijk aan...
 
Voor klanten met Z3i is de nieuwe snelheid niet per 1-12-08 haalbaar aangezien er eerst een capaciteitsuitbreiding op ons netwerk afgerond moet worden en deze klanten een nieuw modem moeten krijgen. Beide zaken spelen zich af in de eerste 2 maanden van 2009. In die periode zullen de Z3i-klanten groepsgewijs een nieuw modem krijgen (via een monteur of toegestuurd, dit is nog niet besloten). Een concrete planning welke Z3i-klanten wanneer de nieuwe snelheid zullen krijgen bestaat nog niet.

Komt er in de loop van 2009 misschien ook nog een alles-in-1 pakket boven de alles-in-extra variant of kun je ze Z3i straks ook combineren met telefonie en TV?

Goed nieuws trouwens!
 
Dus op het gelijktrekken van de upload bij Z3i wordt geen enkele andere upload gewijzigd? Jammer, aangezien de uploadsnelheid in mijn gebied nu juist minder goed is geworden sinds de migratie van @home naar Ziggo. Van effectief 175 KB/sec naar 150 KB/sec gegaan. Nu de downstream wel verhoogd wordt maar de upstream niet wordt de verhouding alleen nog maar schever.

Slechts een kritische opmerking, ik besef me dat alle "gratis snelheidsverhoging" er is om blij mee te zijn.
 
EuroDOCSIS 2.0 is toch inderdaad tot 30Mbit? Zat ook al te denken...

Jup, maar veel meer effectief volgens mij niet, en Ziggo heeft dit jaar al te kennen gegeven dat het in de toekomst de snelheden nog verder zal verhogen. Je zult die migratie naar nieuwe modems natuurlijk ooit moeten doorvoeren, vandaar gok ik dat dat nu zal gebeuren :)
 
Jup, maar veel meer effectief volgens mij niet, en Ziggo heeft dit jaar al te kennen gegeven dat het in de toekomst de snelheden nog verder zal verhogen. Je zult die migratie naar nieuwe modems natuurlijk ooit moeten doorvoeren, vandaar gok ik dat dat nu zal gebeuren :)

euro-docsis 2.0 kan theoretisch zelfs tot 50 mbit down en 27 mbit up.
 
:censored:. Wat hebben we aan 15000 ipv 12000. Doe dan niks zeg. Verhoog liever die upload eens fatsoenlijk. Knal deze naar 3000 ofzo, we betalen toch meer als genoeg ervoor. Nee echt geweldig, 400kb/s omhoog in de download. Dat gaat voor mij nu wel snel genoeg hoor. Lang leve Ziggo!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan