• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gebruikers ervaringen en opmerkingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
TV-theek

Met dit pakket kun je op elk gewenst moment een film of programma opvragen en bekijken. Je kunt kiezen uit een selectie van films, tv-series en (kinder)programma’s. Een deel daarvan is in HD kwaliteit.

Dat is meer VOD en dat is er nog niet

Ja dat stukje tekst had ik ook wel gelezen maar is niet echt antwoord op mijn vraag. Of word hiermee bedoelt dat je alle content van TV Theek gratis en onbeperkt kan kijken als je dit pakket neemt van 10 euro? Daarnaast heb ik ook nog geen HD content kunnen vinden.

En nog even voor de duidelijkheid, NIEMAND kan dus ook maar iets kijken via TV Theek? Ik krijg een fout tijdens het opstarten van b.v. een film.
 
Ja dat stukje tekst had ik ook wel gelezen maar is niet echt antwoord op mijn vraag. Of word hiermee bedoelt dat je alle content van TV Theek gratis en onbeperkt kan kijken als je dit pakket neemt van 10 euro? Daarnaast heb ik ook nog geen HD content kunnen vinden.

zo lees ik het

En nog even voor de duidelijkheid, NIEMAND kan dus ook maar iets kijken via TV Theek? Ik krijg een fout tijdens het opstarten van b.v. een film.

Ik heb zelf 1 keer geprobeerd om tv-theek te bekijken en kreeg toen ook een foutmelding. De verklaring daarvoor was dat ik niet de nieuwe wcd heb gemonteerd. zie https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=105128&postcount=14
 
Ik heb zelf 1 keer geprobeerd om tv-theek te bekijken en kreeg toen ook een foutmelding. De verklaring daarvoor was dat ik niet de nieuwe wcd heb gemonteerd. zie https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=105128&postcount=14

Ik had al een 1-gatsdoos in mijn huis. Dus ik heb niks vervangen. Ik kan WEL programma's starten van uitzending gemist. Dan moet het bij TV-Theek toch ook kunnen werken? Kan jij wel films starten uit de TV Theek na vervangen van de wcd?
 
Ik had al een 1-gatsdoos in mijn huis. Dus ik heb niks vervangen.

Misschien is die 1-gatsdoos toch anders samengesteld

Ik kan WEL programma's starten van uitzending gemist. Dan moet het bij TV-Theek toch ook kunnen werken?

Dat weet ik niet. Misschien dat Kitaro of Anoniem hier wat over kunnen zeggen.

Kan jij wel films starten uit de TV Theek na vervangen van de wcd?

Dat ga ik nooit weten, omdat ik de wcd niet ga vervangen. Ik ben niet echt geinteresseerd in uitzending gemist en tv-theek (daarom heb ik het maar 1 keer geprobeerd). Ik heb film1 en heb de cisco voornamelijk gekocht om film1 HD te kunnen kijken en op te kunnen nemen.
 
Ik had al een 1-gatsdoos in mijn huis. Dus ik heb niks vervangen. Ik kan WEL programma's starten van uitzending gemist. Dan moet het bij TV-Theek toch ook kunnen werken? Kan jij wel films starten uit de TV Theek na vervangen van de wcd?

TV-theek zou ook moeten werken. Welke foutmelding krijg je?
 
TV-theek zou ook moeten werken. Welke foutmelding krijg je?

Op dit moment is dit de situatie:

Bij de TV-Theek krijg ik NA het selecteren van een film uit de lijst (dus als je de uitgebreide informatie over een film kan bekijken) na ongeveer 2 seconden automatisch een oranje popup schermpje met de volgende tekst:

----------------------------------------------
SERVERFOUT
Probeer het later opnieuw. Druk op "Terug" om terug te gaan.
----------------------------------------------

De Afspeel toets onbreekt ook en komt ook niet tevoorschijn. Ik kan enkel nog terug gaan naar het overzicht.

----------------------

Vorige week ging het nog anders. Toen was de afspeel toets wel zichtbaar bij het detailscherm van een film, en als ik dan op afspelen drukte, kwam er een pop-up met iets van "FOUT - bel 0906 etc. om u te aboneren" oid.

------------------------

Ik heb al 3x gebeld naar Ziggo. Elke keer wisten ze me te melden dat ik nog voor geen enkele VOD dienst was aangemeld. Dit zouden ze voor me aanzetten en binnen 48 uur zou het werken. Nou nog steeds na 3x 48 uur geen verandering gemerkt. Wel raar dat het eigenlijk bijna helemaal werkt (uitzending gemist werkt prima) ookal is VOD niet geactiveerd op mijn abonnement??
 
Op dit moment is dit de situatie:

Bij de TV-Theek krijg ik NA het selecteren van een film uit de lijst (dus als je de uitgebreide informatie over een film kan bekijken) na ongeveer 2 seconden automatisch een oranje popup schermpje met de volgende tekst:

----------------------------------------------
SERVERFOUT
Probeer het later opnieuw. Druk op "Terug" om terug te gaan.
----------------------------------------------

De Afspeel toets onbreekt ook en komt ook niet tevoorschijn. Ik kan enkel nog terug gaan naar het overzicht.

----------------------

Vorige week ging het nog anders. Toen was de afspeel toets wel zichtbaar bij het detailscherm van een film, en als ik dan op afspelen drukte, kwam er een pop-up met iets van "FOUT - bel 0906 etc. om u te aboneren" oid.

------------------------

Ik heb al 3x gebeld naar ziggo. Elke keer wisten ze me te melden dat ik nog voor geen enkele VOD dienst was aangemeld. Dit zouden ze voor me aanzetten en binnen 48 uur zou het werken. Nou nog steeds na 3x 48 uur geen verandering gemerkt. Wel raar dat het eigenlijk bijna helemaal werkt (uitzending gemist werkt prima) ookal is VOD niet geactiveerd op mijn abonnement??

Dat is mogelijk. Uitzending gemist staat nog op FreeVod. Als je mij je gegevens stuurt via een pb, dan kijk ik het na.
 
Waar zit infrarood venstertje eact op de decoder/

Kitaro1, in de handleiding van de decoder kan ik niet vinden waar het infrarood-oogje zich EXACT bevindt op de Cisco (de gebruiksaanwijzing verwijst slechts naar het rode display-plaatje maar ik zou het graag exacter willen weten). Op de een of andere manier heb ik mijn megavideo-systeem nog niet aangesloten gekregen icm de Cisco (ging altijd prima met mijn samsung decoder), en ik wil zeker weten dat ik het infrarood-leesoogje van het megavideo systeem wel goed hang voor het infrarood-oogje op de decoder.
Voor het geval je het megavideo-systeem niet kent, ik gebruik dit om vanuit de slaapkamer ook gewoon de decoder te kunnen bedienen met de afstandbediening van de Cisco decoder (voor de tv op de slaapkamer hangt ook een oogje). Het Megavideo-systeem is op de decoder aangesloten op de scart-uitgang, en boven gewoon achter in de coax-ingang van de televisie. Zie voor meer info: https://www.marmitek.nl/ en zoek naar de MegaVideo 55.
Thanks!
 
Kitaro1, in de handleiding van de decoder kan ik niet vinden waar het infrarood-oogje zich EXACT bevindt op de Cisco (de gebruiksaanwijzing verwijst slechts naar het rode display-plaatje maar ik zou het graag exacter willen weten).

Ik heb net even gekeken door met een zaklamp op het schermpje te schijnen en dan zie ik rechts van het display-plaatje duidelijk een infrarood ontvanger zitten :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan