• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ten einde raad. Ziggo blijft in gebreke

Status
Niet open voor verdere reacties.
raad. Ziggo blijft in gebreken

Gisteren belde een medewerker van Ziggo.
Met het feit dan er een wonder is gebeurd.
Ik vraag aan hem vertel op.
Na 4 weken werkt eindelijk je vaste telefoon.
En natuurlijk gelijk controleren of dit waar is.
Nee ???? ik kan het niet geloven het is waar.
Oorzaak geen fout nummer in de switch.
Nee er stond niets in het contract niet goed waardoor het niet werkte.
Alleen jammer van die vier weken dat ik geen vaste telefoon had.
Ik was al blij dat het internet het wel deed.

Voor Ziggo petje af mag ook wel eens gezegd worden op dit forum als het probleem is opgelost.
 
Na contact met "Anoniem" van Ziggo heb ik vandaag een nieuwe smartcard ontvangen.

Het is natuurlijk jammer dat het allemaal zo lang moest duren.
Gelukkig zijn er nog mensen die hun best willen doen voor hun klanten.

Anoniem: nogmaals bedankt voor je snelle hulp

Rob
 
Ik had dus eergisteren (24 juli), namelijk ook de termijn van maximaal twee weken ,teruggebeld moeten worden i.v.m. vervanging van een defecte smartcard. Dit speelt al sinds eind mei. Er zijn mij inmiddels door Ziggo zo vaak beloftes of toezeggingen gedaan die nooit zijn nagekomen dat Ziggo op dit moment volkomen onbetrouwbaar en ongeloofwaardig op mij overkomt.
Gelukkig gaat het slechts om een niet geleverde smartcard en doen m'n internet en telefonie het nog. *afkloppen!*
 
Nee, Ziggo heeft juist eigen mensen bij de helpdesk en wil daar ook veel in investeren zeggen ze. Maar ik denk dat door de drukte in het begin er nu misschien wel externe partijen tijdelijk meedoen. De 'eigen' werknemers moeten echter allemaal met nieuwe systemen werken, die in het begin kuren hadden. Dat betekent opleidingen en onwennigheid. Daardoor is er veel mis gegaan (en gaat nog steeds soms mis). Vandaar dat @home nog niet overgegaan is omdat de wisseling van Casema en Multikabel een goed "leermoment" was denk ik.

Volgens het klantenservice deel van de ziggo site zou @home "binnen 2 maanden" (wat nu nog een week of 6 zou moeten zijn) worden overgezet.
Ik hoop toch wel dat dan alle problemen die de casema en multikabel klanten al veel te lang hebben dan zijn opgelost, anders voorzie ik een herhaling van de laatste maanden van "problemen en drukte" wanneer @home wordt omgezet.

En wanneer dit eenmaal is gebeurt en er geen problemen meer zijn, wat staat er dan op stapel ivm snelheid, docsys 3 ed? Daar hoor je ook al tijden niets meer over.
In mijn ogen is de informatie verstrekking zowiezo aan de magere kant, een 2 weekelijkse of maandelijkse nieuwsbrief met een update zou toch niet zo moeilijk moeten zijn. Een nieuwsbrief waarin @home/ziggo foto's ed probeert te slijten is toch niet echt de moeite waard dacht ik.

Hoe denk jij hierover?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan