• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

De Eerste Ervaringen met Ziggo...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over de Ziggo commercial, ik hoop niet dat die kerel aan het einde met die plastic zak over z'n hoofd 't niveau aan geeft ;)
 
digitaal plus

Je kunt overgaan op een van de alles in een pakketten maar je kunt niet af van digitaal plus volgens een medewerker die ik gesproken heb toen ik allesineenbasispakket aan vroeg.
 
Onze ervaring tot nu toe met Casema was, ondanks gedoe daar, goed. (wel wat gedoe met rekeningen, wat naar tevredenheid is opgelost.

Nu Ziggo Alles-In-1 biedt voor een lagere prijs met meer snelheid lijkt dat interessant.

De aanvraag hiervoor online ging fout; het systeem functioneerde niet.
Daarom heb ik gebeld met het 1884 nummer, hier werd ik 2 keer uit het systeem gegooid (eh, gewoon, dood) en de 3e keer kwam ik er na 2 minuten door, gelijk geholpen en antwoord op mijn vragen.

Ik ben benieuwd naar het vervolg..
 
omzetten naar allesin1pakket

Kan, u kunt echter niet af van het digitale plus abonnement. Deze moet u tijdig opzeggen als u dat stop wilt zetten als het jaar om is.
u kunt op de site kiezen welk pakket u wilt en u vervolgens laten terugbellen door Ziggo.
Ik werd onmiddellijk terug gebeld en al mijn vragen werden op een prettige manier beantwoord door Y. Dus ik ben tevreden over deze gang van zaken.

.. Ik wil mijn bestaande combinatie van Casema Multi Internet, Digitale Telefonie en Digitale televisie omzetten in een Alles in één-pakket. Is het nu zo dat ik dan als nieuwe abonnee bij een nieuw bedrijf wordt beschouwd? En dat ik dus af kan van mijn 5 maanden oud abonnement op het Digitaal Pluspakket?
 
1e contact met Ziggo

Het 1 contact met Ziggo was de folder die ik thuis kreeg .(voorheen casema)
Ik heb uitsluitend (TV/Digitaal en HDTV) maar over HDTV weet men weinig bij Ziggo met name het HDTV zenderaanbod,wordt niet eens in de folder genoemd en bij contact met Ziggo kan men niet vertellen hoe het HD voetbal en TV aanbod van de olympische spelen de huiskamer binnen komt via Ziggo.:oops:
Zelfs over de nieuwe HDTV zender die eraan zitten de komen blijkt men niet op de hoogte.
 
televisie Z2

Bart
Homepage op header tv klikken en kijken bij televisie Z2
Daar staat HDTV zenders bij vermeld.
 
Ziggo happert als een opgepoetst oud barrel. Wel de blits maken met paginagrote advertenties en eeuwigdurende reclames maar helpdesk en servicesite zijn op dit moment totaal onbereikbaar.
 
Hier werkt ie nog niet :evil: (kop van noord-holland)
Krijg wel een inlog scherm, maar alles wat ik inklop is fout.
Inlognaam, emailadres, WW is zeker weten goed :cry:

[edit]
Klik ik op 'wachtwoord vergeten', en dat werkt dus nog niet....<zucht>
[/edit]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan