• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Oproep: testen Software (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
M.b.t.
2. Onzin. Is weer terug op de 7000/8000 serie sinds de laatste fw versie, dus waarom niet de 9000?
6. De ondertiteling gaat weg en blijft weg bij volume +/-. Duidelijk een bug die opgelost moet worden.
8. Krijg je 'gratis' bij oplossen van 6
14. Bijna een reden om de TV terug te brengen of analoog te gaan kijken.

niet boos worden, ik heb het niet zelf bedacht..

ik heb item 6 zelf geprobeert te reproduceren, maar kreeg het niet voor elkaar. Het effect was alleen dat de ondertiteling ~ 10 sec verdween en vervolgens weer terugkomt. Laat me desnoods weten hoe ik het kan reproduceren.
 
niet boos worden, ik heb het niet zelf bedacht..

ik heb item 6 zelf geprobeert te reproduceren, maar kreeg het niet voor elkaar. Het effect was alleen dat de ondertiteling ~ 10 sec verdween en vervolgens weer terugkomt. Laat me desnoods weten hoe ik het kan reproduceren.


Volumebalk in de instellingen uitzetten, dan komt na bediening van het volume de ondertiteling niet meer terug.


Edit: geluidsbalk moet zijn volumebalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op zich ben ik het qua opmerkingen eens met mijn voorganger, echter kan ik me voorstellen dat deze punten niet zozeer van belang zijn voor Ziggo certificering. Het zijn wel algehele minpunten van de televisie, maar voor certificering moet de Ziggo CAM alleen maar goed functioneren lijkt me?

Los van die nuancering hoop ik wel dat Philips de "grijze punten" in toekomstige software versies gaat oplossen! De 9000 serie is behoorlijk high end en daar mag je dan ook qua functioneren hoge verwachtingen van hebben...

Deze punten worden niet meegenomen in de toekomst, omdat dit de specs zijn van het product vlgns philips. Wij zullen het product hier niet op afkeuren. Om deze reden heb ik ze grijs gemaakt, dus alleen om de duidelijkheid, los van onze eigen (ziggo) opinie op dit punt.
 
niet boos worden, ik heb het niet zelf bedacht..

ik heb item 6 zelf geprobeert te reproduceren, maar kreeg het niet voor elkaar. Het effect was alleen dat de ondertiteling ~ 10 sec verdween en vervolgens weer terugkomt. Laat me desnoods weten hoe ik het kan reproduceren.
Simpel. Ga naar Installatie->Voorkeuren->Volumebalk en zet deze uit.

Als ze de beperkte graphics engine niet aanpassen (slechts één item tegelijk zichtbaar) kunnen ze in dit geval beter zorgen dat als er ondertitels aan zijn de volumebalk nooit actief wordt.
 
Simpel. Ga naar Installatie->Voorkeuren->Volumebalk en zet deze uit.

Als ze de beperkte graphics engine niet aanpassen (slechts één item tegelijk zichtbaar) kunnen ze in dit geval beter zorgen dat als er ondertitels aan zijn de volumebalk nooit actief wordt.

dank voor de toelichting, ik ga het morgen weer proberen. Ik heb thuis geen philips...


edit intussen gevonden en item weer opgevoerd en voorgelegd aan P

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Simpel. Ga naar Installatie->Voorkeuren->Volumebalk en zet deze uit.

Als ze de beperkte graphics engine niet aanpassen (slechts één item tegelijk zichtbaar) kunnen ze in dit geval beter zorgen dat als er ondertitels aan zijn de volumebalk nooit actief wordt.

Ja...slim...is een goede optie...

PS: Ik kijk nooit in garantie voorwaarden maar zag dat tv's aangeschaft vanaf 1 juli 2009 24 maanden garantie hebben ipv 12 maanden. Dus we hebben 2 jaar de tijd om die beperkte graphics engine eruit te laten fikken.
 
Nog een bugje?

Als ik de PFL9604 start en meteen, nadat het beeld (Ned 1 HD) zichtbaar wordt, herhaaldelijk op de afstandsbediening de NETTV toets indruk (vele seconden lang >30s) dan gebeurd er een hele tijd niets, totdat het nettv scherm 3 met de melding "verbinding maken" en dat blijft met de "night rider" wacht indicatie staan. Totdat ik op OK druk. Meestal is dan ook de authenticatie van de smart card niet gelukt en zijn alleen de ongecodeerde zenders te zien. Bij de andere kanalen is alleen de melding "gecodeerd programma" te zien.
Als ik de TV aanzet en verder van de afstandsbediening afblijf totdat de knipperende light guide led uit is gaat alles goed.

Dit is erg reproduceerbaar. Ik liep hier tegenaan omdat ik snel de buienradar wilde raadplegen op NetTV en meteen op de NetTV knop drukte na het opstarten. Lijkt mij iets wat vaker voor kan komen.

Groeten,

Gerard
 
Heb ik nog niet eerder meegemaakt, alleen nederland 3 (hd) is al een paar uur een 'gecodeerd programma', de rest werkt wel. Standby en weer aanzetten helpt niet, na uit/aan zetten is nog steeds niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik deze punten zo is lees waar Philips blijkbaar geen zin heeft om het aan te passen heb ik bijna spijt dat ik een Philips gekocht heb.
ik heb een Philips gekozen om de service maar die is ver te zoeken.

Ik vraag me af in hoevere je rechten hebt om hier een punt van te maken.
 
't is idd slecht dat we in de 8000/9000 (highend) serie opties moet gaan missen omdat het niet in het SW design past. Ik ga er tenminste vanuit dat de now/next balk issues, de TT issues en de EPG issues niet worden opgelost omdat Philips dit niet wil, maar gewoon omdat ze issues hebben met memory/snelheid etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan