• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Knipperend icoontje, display iconen.

Bedoel je de display op je Cisco met die 2 pijltjes? Dat blijft er vanaf nu op staan. Betekent niets meer of minder dat je aansluiting retourgeschikt is. ( maw Status Interactieve televisie is geactiveerd). Als het lampje knippert heb je problemen: geen ITV mogelijk.
Oké, dat zal het zijn. Bedankt:thumb up:
 
Bedoel je de display op je Cisco met die 2 pijltjes? Dat blijft er vanaf nu op staan. Betekent niets meer of minder dat je aansluiting retourgeschikt is. ( maw Status Interactieve televisie is geactiveerd). Als het lampje knippert heb je problemen: geen ITV mogelijk.

Handig toch?! nu weet je wanneer er een storing is op i-tv, simpel, knippert die niet is het in orde, knippert die wel en je wilt iets bekijken wat het niet doet, zie je dus dat er ergens en probleem zit...handy dus:oyeah:
 
Handig toch?! nu weet je wanneer er een storing is op i-tv, simpel, knippert die niet is het in orde, knippert die wel en je wilt iets bekijken wat het niet doet, zie je dus dat er ergens en probleem zit...handy dus:oyeah:


Effect is wel, dat het icoontje blijft knipperen als je binnenhuisinstallatie niet retourgeschikt is...........
 
Effect is wel, dat het icoontje blijft knipperen als je binnenhuisinstallatie niet retourgeschikt is...........

Dus of dat irriterend knipperende lampje op de Cisco accepteren of investeren in een retourgeschikte aansluiting, zelfs als je geen ITV gebruikt.:!::?:
 
Dus of dat irriterend knipperende lampje op de Cisco accepteren of investeren in een retourgeschikte aansluiting, zelfs als je geen ITV gebruikt.:!::?:

Een retour geschikte aansluiting??? sorry?

ik heb alles aangesloten met de spullen die Ziggo mij gegeven heeft toen ik verhuisd ben, maar dat stomme icoontje wil niet weg.

Leuk dat het aangeeft wat de status is van interactieve tv, maar dat gebruik ik niet, en dat knipperende stomme :censored: icoontje is gewoon verschrikkelijk irritant! (mijn mening)

ik zou dus graag weten hoe ik mijn huisinstallatie retour geschikt moet maken

(interactieve tv heb ik ook nog nooit geinstalleerd/ingesteld of wat dan ook, want ik gebruik dat niet (geen abo voor))
 
Goedemiddag,

Hier inderdaad ook een knipperend icoontje. Alles is aangesloten met de door Ziggo bijgeleverde spullen. Verder geen abonnement op interactieve diensten. Zitten we nu met een knipperend icoontje opgescheept? Of is dat nog te fixen?
Inderdaad als je in het menu kijkt onder info. Staat er bij Interactieve Televisie "Status installatie" "Bezig...".

Kan iemand inderdaad uitleggen wat een "retour geschikte" aansluiting of installatie inhoud?
 
ik zou dus graag weten hoe ik mijn huisinstallatie retour geschikt moet maken

(interactieve tv heb ik ook nog nooit geinstalleerd/ingesteld of wat dan ook, want ik gebruik dat niet (geen abo voor))

Beste BadBert,

Je hebt alleen een abonnement nodig voor TV-theek en Net Gemist. Ooit Gemist is gratis, en On Demand betaal je per film. Als het led-lampje op je Cisco blijft knipperen, zal het interactieve menu niet werken.

Dit wordt vaak veroorzaakt door een in-huis installatie die niet overeenkomt met de ITV installatiehandleiding.
- Controleer of de bijgeleverde wandcontactdoos op de groene coaxkabel is geplaatst zonder umu01-signaalverdeler (Deze zit vaak standaard op de hoofdaansluiting en heeft 3 uitgangen: data en tv/radio).
- Controleer de aansluitingen op de FRA 752/N breedbandversterker, 1e=aansluiting, (2e=modem), 3e t/m 5e is voor de Cisco (afhankelijk van lengte coaxkabel).
- Zit er nog een wandcontactdoos ergens tussen de Cisco en de versterker, dan moet ook dit een zelfde soort eengatswandcontactdoos zijn.

Mocht je inmiddels gewend zijn aan het knipperende lampje, dan kun je het ook zo laten uiteraard.

Met vriendelijke groet,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dankjewel voor je uitleg Wim. Ik ga er morgen eens mee aan de slag.
 
Terug
Bovenaan