• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zomertijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

rgestel

Forum Gebruiker
Berichten
69
Heeft iemand problemen gehad met de overgang naar zomertijd dit weekend:?: Ik had de Formule-1 in Australie ingeprogrammeerd om 07.00 's-ochtends. Maar door onverklaarbare wijze is deze volledig verdwenen uit de timer-lijst :confused: en heeft ie helemaal niets opgenomen.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn bij wie dit is misgegaan.... Zo niet, dan heb ik waarschijnlijk zelf zitten slapen :sleep: bij het inprogrammeren...
 
Is bij mij ook niet opgenomen.
Later de herhaling LIVE bekeken.:applause:Dus niets gemist van de mooie race:thankyou:
Volgende tijdsverzetting even nadenken bij het opnemen:!:
 
Hier hetzelfde verhaal F1 geprogrammeerd maar door de overgang naar de zomertijd ook spoorloos verdwenen.
Gelukkig de herhaling 's middags wel kunnen zien.
 
Had het een uur eerder laten beginnen en een uur extra opgenomen (het blijft lastig die zomertijd) maar helaas hij had helemaal niets opgenomen.

Gelukkig deed ie smidddags zijn werk wel goed en heb ik gelukkig Button zien winnen, leuke race
 
Ik heb de wekker maar gezet. Ziet er beneden mooier uit en klinkt veel beter hehe. Wordt de rest ook niet wakker... ;-) had dus geen problemen met nieuwe tijd en het was eindelijk weer eens spannend...
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
bug

Er zit duidelik nog een bug in de software met betrekking tot overgang zomertijd. Ik was op dat moment King Kong aan het opnemen. Deze liep door de zomertijd wisseling heen. Dit heeft deze opname volledig verknipt, sterker nog een aantal andere opnames werden hierdoor ook kapot gemaakt. Zelfs films die er al meer dan zes maanden op stonden. Sommig opnames leken er meerdere keren op te staan. Net of de index table in de war was. We hebben zondag de PVR een volledige format gegeven om dit op te lossen.
 
Heeft iemand problemen gehad met de overgang naar zomertijd dit weekend:?: Ik had de Formule-1 in Australie ingeprogrammeerd om 07.00 's-ochtends. Maar door onverklaarbare wijze is deze volledig verdwenen uit de timer-lijst :confused: en heeft ie helemaal niets opgenomen.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn bij wie dit is misgegaan.... Zo niet, dan heb ik waarschijnlijk zelf zitten slapen :sleep: bij het inprogrammeren...

Met de Humax heb ik dit jaar geen problemen gehad, i.t.t. vorige jaren toen zelfs aanvankelijk de klok ervan weigerde zich aan te passen... Wel heb ik problemen gehad met hd-recorders die met pdc werken: in enkele dagen tijds werden twee programma's niet opgenomen, zowel op Ned. 2 als op Een (de Belg). EPG werkt beter dan PDC, zoveel is duidelijk, en dat vooral omdat PDC door de zendgemachtigde slecht beheerd wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had de Humax verteld om de Formule 1 van Australië van BBC I op te nemen tijdens mijn vakantie. Dat heeft die keurig gedaan. Lijkt me dat jullie probleem niet aan de overgang naar zomertijd kan liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan