• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Homecast van stroom halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wil1964

Hallo

Ik heb sinds 1 Februari digitale TV middels een homecast colorado ontvanger.
Elke week stopt de onrvanger er wel mee, en als we dan de elektriciteit even afsluiten doet ie t weer.
Nu staat de TV in een enorm zware kast, dus geen optie om dat ding telkens naar voren te trekken.(stekkerdoos staat achter tv in de kast)
Afgelopen zaterdag een andere homecast colorado gekregen(nette service trouwens) maar helaas, op maandag voltrok zich weer het zelfde probleem.Kan het probleem komen doordat de colorado via een verlengkabel is aangesloten?(helaas geen stopcontact in de buurt)Of kan het toch door de combinatie moderne digitale tv/ oude Aristona TV(jaar 0 ofzo)Volgens de helpdesk en de monteur, zou dat niets uit moeten maken, maar ik heb ondertussen zo mijn twijfels.
Krijg nu weer een ontvanger toegestuurd, met de aantekening om indien mogelijk een ander merk te sturen.
Zal het probleem blijven???

Alvast bedankt voor de reacties

Vr gr Wilma
 
Achter op de homecast colorado zit een aan en uit schakelaar, hier zet je ook de spanning er af.

gr. Arie
 
Dank je Arie, scheelt in ieder geval een hoop gesleep met de kast.:wink:

Maar..... in principe hoort dit toch niet te gebeuren???
 
Hallo

Of kan het toch door de combinatie moderne digitale tv/ oude Aristona TV(jaar 0 ofzo)

Als je kabels en stekkers net zo oud zijn als die t.v., zou ik maar eens beginnen goede kwaliteitskabels/stekkers aan te schaffen.
 
Als je kabels en stekkers net zo oud zijn als die t.v., zou ik maar eens beginnen goede kwaliteitskabels/stekkers aan te schaffen.

En welke kabels/stekkers bedoel je dan Randstad???Tv beeld wordt nu echt vervelend,als we tv aandoen krijgen we een schokkend beeld, van onder naar boven, je ziet dus ook echt niks.(Het rolt als het ware van onder naar boven, in schokkende vorm) Ook internet wordt langzamer, laptop pakt internet vaak niet, en de telefoon valt uit!Ligt dat nu echt allemaal aan mijn bekabeling??Voordat we alles in 1 kregen werkte alles prima, Ziggo analoog en internet telefonie van KPN. Dan had ik toch ook storingen moeten hebben???
Sorry als de vraag dom overkomt, maar ik begrijp het gewoon niet goed. Moet ik dan de coax kabel vernieuwen? En welke stekkers bedoel je precies???De verlengkabel misschien???

Vr groet

Wilma
 
Na alles te hebben nagekeken en 2 x een monteur thuis te hebben gehad, blijkt dat de colorado, om welke reden dan ook) niet samen wil met onze TV.(aristona) Na tel overleg met de hekpdesk hebben wij een Humax gekregen en deze werkt wel samen met de TV. T heeft even geduurd,eerst 5 x nieuwe colorado, maar uiteindelijk, is via de helpdesk waarmee je in contact komt als de gewone helpdesk je verder niet meer kan helpen) het probleem toch zeer netjes door Ziggo opgelost.

Gr Wilma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan