• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo,waar is de klantenservice?!Op vakantie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

varel

Omdat ik vorig jaar vanwege de vele spam bij orange over wilde stappen naar casema zodat ik alles in een zou hebben met een nieuw mailadres kon dit plaats gaan vinden per 01-09-2008.
Toen nog casema zou alles regelen,waarvan ik 25januari een brief hierover mocht ontvangen.

21-07
Omdat ik niet wist hoe een en ander in zijn werk zou gaan wat betreft het modem van orange,nieuwe inlog gegevens en de keuze van mijn nieuwe mailadres heb ik hierover telefonisch contact proberen te krijgen.
Helaas is me dat na 3 pogingen niet gelukt,na een flink keuzemenu en 10 min wachttijd werd de verbinding verbroken,andere dag ander tijdstip hetzelfde verhaal,weer een andere dag na het keuzemenu een bandje `ivm de drukte kunt u beter op een ander tijdstip bellen`en weer verbinding verbroken.
Dit gaat me teveel geld kosten en ben 23-7 maar een mail gaan sturen met deze vragen.
Helaas 1-8 nog niets gehoord,dus nog maar een mail.
Vandaag 2-8 krijg ik mijn bankafschriften thuis,hieruit blijkt dat wel het abonnements geld voor tv en het extra pakket berekend zijn maar geen internetkosten.

Hieruit maakte ik op dat ze dus waarschijnlijk wel het abbo van orange op hebben gezegd,alleen een maand te vroeg!
Ben nu dus bang dat ik vanaf maandag geen internet meer zal hebben gezien Ziggo(casema)de betalingen voor orange doet.
Ik heb nu dus maar weer een mail gestuurd in de hoop deze nog te kunnen ontvangen en lezen.
Bellen doe ik niet meer!
Ik heb het gehad met Ziggo!

Het enigste wat ik ,mocht dit bewaarheid worden,nog wil doen is een aangetekende brief sturen en alles op zeggen,er zijn alternatieven genoeg.
Desnoods zonder tv en dan net als vroeger mens erger je niet spelen
smile.gif


Aanvulling 04-08
Vandaag nog steeds internet.
Op mijn laatste bericht wat ik via het klachtenformulier op hun site heb ingevuld "Ik heb u 23-07 een mail gestuurd met een aantal vragen maar heb er nu 1-08 nog geen reactie op gehad.
Het lijkt mij normaal om binnen 5 dagen een antwoord op deze vragen te kunnen hebben.
Ook heb ik regelmatig geprobeerd telefonisch contact op te nemen zonder resultaat!
Aangezien ik per 1-9 overga op uw provider begin ik nu al mijn bedenkingen te krijgen door de slecht of niet bereikbare klantenservice" heb ik een belachelijke niet relevante mail mogen ontvangen welke als volgt luidt.

"Geachte heer/mevrouw,
Via de website heeft u een mededeling gegeven over de slechte bereikbaarheid van onze klantenservice.
Het kan zijn bij drukte dat de telefonische klantenservice even duurt. U zult echter altijd iemand aan de lijn krijgen die u verder kan helpen.
Eventueel kunt u ook gebruik maken van Thuishelp.
Thuishelp helpt je bij het oplossen van problemen met je e-mail en internetverbinding op je computer. Je wordt stap voor stap begeleid terwijl je het probleem zelf oplost. Hiervoor heb je geen technische kennis nodig. Thuishelp is gratis en altijd beschikbaar.
Deze kunt u vinden op de volgende link:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/thuishelp

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Afdeling Klantenservice
Ziggo B.V."

Hierop heb ik ze met een reply willen beantwoorden,helaas gaat dit niet en heb wederom via het contact formulier mijn beklag gedaan" Beste,
Sorry,maar waar gaat het nu over.

Quote "Het kan zijn bij drukte dat de telefonische klantenservice even duurt. U zult echter altijd iemand aan de lijn krijgen die u verder kan helpen.
Eventueel kunt u ook gebruik maken van Thuishelp.
Thuishelp helpt je bij het oplossen van problemen met je e-mail en internetverbinding op je computer. Je wordt stap voor stap begeleid terwijl je het probleem zelf oplost. Hiervoor heb je geen technische kennis nodig. Thuishelp is gratis en altijd beschikbaar."

Ik heb nu dus nog steeds geen antwoord op mijn mail van 23-07 en de mail daarna wat de reden is en de gevolgen van het niet innen en afdragen van mijn internet abonnement voor augustus aan orange.

Dus wat heb ik aan Thuishelp en problemen met e-mail of internet verbinding,dit is niet relevant aan mijn vraagstelling.

Bellen doe ik voorlopig niet meer gezien ik 3 pogingen heb ondernomen zonder resultaat wat me een aardig bedrag heeft gekost."

Dit is dus mijn laatste poging om fatsoenlijk contact te krijgen met de klantenservice,ik heb evt al een alternatief voor internet en televisie.
Dus wacht ik nog even af en denk er aan om alles bij Ziggo te gaan opzeggen.

20-08
Vandaag,10 dagen voor de overgang van mijn internet van Orange naar Ziggo heb ik nog steeds niets gehoord van Ziggo.
Geen nieuwe inlog gegevens,niet wat ik met het bestaande modem moet doen en of ik een keus heb voor mijn nieuwe mailadres.
Ook op mijn mail met deze vragen van 23-07 is niet gereageerd.

Begin me nu een beetje zorgen te maken dat dit goed gaat komen.
Zelf contact opnemen doe ik niet meer,het enige wat me nog rest is om op 01-09-2008 een aangetekende brief te gaan sturen waarin ik al mijn abonnementen per direkt opzeg wegens het in gebreken blijven.

Bij het nakijken op online over de status van mijn opzegging door Ziggo blijkt er niets te staan bij einde contract!!!!!
Ze hebben dit dus niet opgezegt!!
Ik heb vanavond nog maar eens geprobeert Ziggo te bellen en wat blijkt?
Je krijgt om 20:30 echt niemand meer aan de lijn!!!!!!!!!
Alleen keuze menus,welke je ook pakt je krijgt alles electronisch te horen en dan kom je weer in het hoofdmenu terrecht.
Ben weer ruim 30 min aan het bellen geweest!!!!
De maat is vol,ik ben het zat!!!!!
 
De helpdesk is tot 10 uur open. schakel optie: 4 en dan 2. :lol:
 
Nou ik heb gisteravond alle mogelijkheden doorlopen zonder resultaat.
Heb vanmiddag nog maar eens geprobeert en waarachtig ik had contact.
Het blijkt dat mijn internet op 01-09 geheel automatisch overgaat van online(orange) naar ziggo.
We zullen zien.
 
Hou wel even in de gaten dat je het modem en dergelijke op tijd ontvangt van ziggo.
 
Het is een motorola en volgens de goede man is deze geschikt en stoppen hun er op afstand nieuwe software in,laten we hopen dat dit inderdaad kan.
 
Het is een motorola en volgens de goede man is deze geschikt en stoppen hun er op afstand nieuwe software in,laten we hopen dat dit inderdaad kan.

Dat kan hoor op afstand nieuwe software.
Kijk ook maar naar bijvoorbeeld digitale ontvangers die zijn ook te updaten via de kabel.
Zo kan het ook met modems.
 
Klopt, maar een adsl modem is wat moeilijk op CAI aan te sluiten. Ook al doe je dit na veel hoby boben dan nog gaat het niet werken.:lol:
 
Het is een motorola kabelmodem,dus hoef ik hem gelukkig niet om te bouwen:lol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan