• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat retourkanaal wil ik dan wel eens meemaken.

er zullen best mogelijkheden zijn om het te controleren, maar dan zal dat hooguit per blokaansluiting zijn naar de wijkverdeelkast.

en evt. blokkeren en toekennen van rechten gebeurt via de kaartnummers.
het is een tijdje geweest dat ik mijn 2e kaart meegaf aan de oppas, zodat deze overdag het kinderkanaal kon opzetten.
hier waren ook geen problemen mee, zelfs kanaalupdate's kwamen door en werden "overgenomen" op de eigen decoders
 
Ik woon in Zoetermeer en neem ook wel eens mijn kaart mee naar Wilnis "Utrecht". Aangezien ik Film1 heb en wel eens bij vrienden een film gaat kijken is dat wel makkelijk en daar in Wilnis werkt het gerwoon, dus daar is idd geen controle op.

Je zou idd zeggen dat het smartcardnummer in een centrale in Den Haag is aangemeld, maar in Utrecht werkt hij ook gewoon.

Ik heb mijn kaart nog niet geprobeert buiten het casema gebied. Dat zal dan weer niet werken denk ik.
 
Nee dat heeft weer met signaalinstelling in de decoder te maken.

Hier in de omgeving verkopen ze in Breda "casema" & "@Home" decoders.
Normaal gesproken zou je een instelling moeten kunnen aanpassen in de decoder om beeld te krijgen, maar of dat makkelijk te doen is, geen idee

( men zou kunnen proberen om het "casema" kaartje in een "@home" decoder te droppen )
 
Tussen de decoders zit geen verschil. Tussen de meegeleverde smartcards en de in te stellen netwerkcodes wel. Goed opletten welke je koopt dus...
 
Ben benieuwd of dit zomaar gaat werken. Ik heb 5 kaartjes. 1 heeft het plus pakket en Fil1/sport1, 1 heeft alleen het pluspakket en de andere 3 zijn 'gewoon'. Ik zou verbaasd zijn als dit in 1 keer goed gaat werken, dus alle 5 de kaartjes met pluspakket en film1/Sport1 en dan ook nog een lagere factuur (1 pluspakket minder)

/RdP
 
Reken daar maar niet op dat dit in 1 keer goed gaat, maarja een goed bedrijf is voorbereid op zijn veranderingen.
 
Ben benieuwd of dit zomaar gaat werken. Ik heb 5 kaartjes. 1 heeft het plus pakket en Fil1/sport1, 1 heeft alleen het pluspakket en de andere 3 zijn 'gewoon'. Ik zou verbaasd zijn als dit in 1 keer goed gaat werken, dus alle 5 de kaartjes met pluspakket en film1/Sport1 en dan ook nog een lagere factuur (1 pluspakket minder)

/RdP

Staan alle smartcards netjes vermeld bij MijnZiggo?
 
Zelf heb ik twee smartcards in gebruik, eentje daarvan heeft momenteel het digitale pakket van € 9.95.

Als ik nu op het andere ook hetzelfde pakket wil, gaat dit dan in in januari en is het dan al voor de prijs van één kaart?
 
het gaat na een paar dagen al in, en je krijgt de eerste twee maanden gratis.
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 6.12) PPC; MDA Touch/1.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
 
Oké duidelijk, maar in 2009 is het 'meerdere voor de prijs van één' .
Is dat aanvang 2009 of in de loop van 2009?
Maandag maar eens bellen en dan meteen in laten gaan, als de aanvang januari is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan