• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe snelheden Power

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snelheid

Download Speed: 15359 kbps (1919.9 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 2448 kbps (306 KB/sec transfer rate)

Ook dus niet helemaal ontevreden al kom ik van het Xtra abonement af.
 
Oke bedankt voor de link, zal gelijk mijn gegevens neer zetten:

Last Result:
Download Speed: 15381 kbps (1922.6 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 2545 kbps (318.1 KB/sec transfer rate)

Regio: Den Helder

Hier in Julianadorp nog zwaar ruk :evil:

Last Result:
Download Speed: 15377 kbps (1922.1 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 1778 kbps (222.3 KB/sec transfer rate)



Thank you for testing Multikabel speedtest - BETA

Als dat heel de maand zo blijft dan moeten ze het geld maar terug storten denk ...
 
Qua upload zeg ik ja is traag, maar je downloadsnelheid is in orde, daarom mi een beetje overdreven reactie!:?

Lijkt me toch overduidelijk dat ik hier de upload snelheid impliceer in mijn reactie! Iedereen kan toch zien dat er met mijn download snelheid niks mis is. En daar heb ik het dan ook derhalve niet over.
 
Ik heb me in het verleden ook wel eens onnodig druk gemaakt over niet halen van de snelheid. Maar Cees heeft al aangegeven dat het bekend is bij MK en dat er wordt gewerkt aan een oplossing. Dus ja, over dat geld terugstorten... Kijk, als nou zowel de up als download slecht is en je verbinding werkt traag dan zou ik me pas meer zorgen gaan maken. Ik heb er alle vertrouwen in dat MK dit oplost. Uploaden gaat hier ook niet met volle bak maar het is wel sneller dan voorheen. Het gaat dus alleen nog sneller worden als het verholpen is :-P. En 3 MBit upload dat krijg je bij bijv een gewone particuliere ADSL-lijn niet zo gauw.
Gewoon nog even wachten.
 
Lijkt me toch overduidelijk dat ik hier de upload snelheid impliceer in mijn reactie! Iedereen kan toch zien dat er met mijn download snelheid niks mis is. En daar heb ik het dan ook derhalve niet over.

Tja dat maakt je reactie niet minder overspannen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan