• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe snelheden Power

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

RKoster

Ik las het hier of op de mk site nog nergens

ik heb gister een brief gehad dat er per 1-5-2008 nieuwe snelheden komen

hiephoi :P

16 mbit download
3 mbit upload

andere abo's stonder niet op de brief.
 
Ik las het hier of op de mk site nog nergens

ik heb gister een brief gehad dat er per 1-5-2008 nieuwe snelheden komen

hiephoi :P

16 mbit download
3 mbit upload

andere abo's stonder niet op de brief.

Het staat wel al genoemd op de frontpage met nieuwsberichten, maar ook in het Ziggo-Algemeen deel van het forum, hoewel de discussie daar als titel heeft dat het tarief omhoog gaat van de power-bundel ;)

Maar deze mededeling past inderdaad ook op dit forumdeel, voor het geval internetters de andere delen niet lezen, dus laat ik deze draad hier ook maar open staan.

Maar die speed is wel lekker ja....
Ik neem aan dat je een power-bundel hebt ? Want het is nog niet duidelijk of dit ook geldt voor een los-power abbonnement zonder bundel.
 
overheen gelezen :P

ja heb bundel, very nais idd die nieuwe snelheid :)
 
Dat zou dus impliceren dat het duurste abonnement (X-Tra) gewoon 2 MegaBit/Sec upload blijft? Dat kan ik me bijna niet voorstellen, daar zullen ze toch wel in meegaan?
 
Dat zou dus impliceren dat het duurste abonnement (X-Tra) gewoon 2 MegaBit/Sec upload blijft? Dat kan ik me bijna niet voorstellen, daar zullen ze toch wel in meegaan?
Voor zover wij begrepen hebben gaat Power alleen omhoog en Xtra (voorlopig) niet. Maar als je het zeker wilt weten (want er wisselen misschien last-minute nog dingen) bel dan eens met de klantenservice. Ben benieuwd wat die je voor antwoord geven.
 
Alle bundels gaan omhoog

Zoals het er nu uitziet gaat alle bundels in snelheid omhoog, zowel de entreebundel (800Kbit), Family (8Mbit) en Power (16Mbit). Losse abonnementen (dus Xtra) lijken niet verhoogd te worden.

Zie ook dit nieuwsbericht op onze frontpage.
 
snelheiden bij @home

gelden de snelheiden ook bij het @home of is dit een andere proveider
die 1 mei omhoog gaat want we hebben nog steeds niks personelijks gehoort terwijl we al dicht bij 1 mei zitten hoe zit het nu precies ?????

groetjes een tevreden gebruiker van @home ( internet ,digital ,telefoon )
 
Als de drie providers naar verwachting half mei onder 1 merk verder gaan, dan mag je er vanuit gaan dat alle producten en snelheden gelijk zijn bij de drie. Ik kan me niet voorstellen dat MK dan weer omlaag zou gaan.
 
Multikabel, onderdeel van kabelaar Ziggo, verhoogt per 1 mei 2008 de snelheid van de Bundels. Zowel de Powerbundel (16Mbit), Family (8Mbit) en Entreebundel (800Kbit) profiteren hiervan. De verhoging geldt alleen voor de bundels (internet/radio-tv/telefoon), losse internet abonnementen houden de bestaande snelheid. De verwachting is dat deze verhogingen ook bij Casema en @Home doorgevoerd zullen worden, aangezien deze drie kabelaars binnenkort onder 1 naam verder gaan.

Zie https://ziggo-gebruikers.nl/cms/the-news/35-nieuws/56-multikabel-verhoogt-snelheid-power-bundel.html


Zou @home ook gaan meedoen, nu de fusie rond is????
Anders profiteren alleen klanten van Multikabel ervan....
 
Zou @home ook gaan meedoen, nu de fusie rond is????
Anders profiteren alleen klanten van Multikabel ervan....
Of dit al direct gelijkgetrokken is als men onder de Ziggo-naam van start gaat is nog niet bekend, maar de pakketten bij Multikabel, Casema en @Home zullen straks allemaal gelijk aan elkaar zijn. Omlaag zal de snelheid niet gaan, dus weet je wat je minimaal te wachten staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan