• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Klanten"service" onbereikbaar en tarief Helpdesk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er een Ziggo-monteur bij je aan de deur komt en het probleem ligt bij jou, dan moet je voorrijkosten betalen. Zo vertelde de helpdesk mij.

Oookay....maar als het probleem bij Ziggo ligt, dan lijkt het mij eerlijk genoeg dat Ziggo ook de telefoonkosten voor zich neemt.
Vooral bij bellen met GSM omdat de telefoonlijn het niet doet.

Eerlijk is eerlijk.

Hoezo vooral bij het bellen met GSM? Ziggo kan er niets aan doen dat jou mobiele provider een extra bedrag per minuut vraagt voor het bellen naar een 0900 nummer. Dat ze jou die 10ct/minuut terug betalen zou ze netjes staan, maar je kan niet van Ziggo verwachten dat zij kosten terugbetalen die rechtstreeks in de zak van jou mobiele provider zijn verdwenen.
 
Hoezo vooral bij het bellen met GSM? Ziggo kan er niets aan doen dat jou mobiele provider een extra bedrag per minuut vraagt voor het bellen naar een 0900 nummer. Dat ze jou die 10ct/minuut terug betalen zou ze netjes staan, maar je kan niet van Ziggo verwachten dat zij kosten terugbetalen die rechtstreeks in de zak van jou mobiele provider zijn verdwenen.

Exact, bovendien maak jij zelf de keuze om met GSM te betalen, los dat het vervelend is dat je eigen telefoon het niet doet zou je bijvoorbeeld ook via een andere manier kunnen bellen.

Sterker, je had bijvoorbeeld ook een analoog KPN abonnemet voor noodgevallen naast je huidige Ziggo alles in 1 abonnement kunnen houden.

Het is natuurlijk raar om te zeggen, maar mensen gaan er vaak heel gemakkelijk van uit dat hun probleem direct het gevolg is van handelen van anderen. Daarbij vergeten ze vaak dat ze zelf in eerste instantie keuzes hebben gemaakt. En als je keuzes maakt moet je de gevolgen ook goed doorzien.
 
Hoezo vooral bij het bellen met GSM? Ziggo kan er niets aan doen dat jou mobiele provider een extra bedrag per minuut vraagt voor het bellen naar een 0900 nummer. Dat ze jou die 10ct/minuut terug betalen zou ze netjes staan, maar je kan niet van Ziggo verwachten dat zij kosten terugbetalen die rechtstreeks in de zak van jou mobiele provider zijn verdwenen.

Heel makkelijk: door het tarief gratis te maken.
 
Exact, bovendien maak jij zelf de keuze om met GSM te betalen, los dat het vervelend is dat je eigen telefoon het niet doet zou je bijvoorbeeld ook via een andere manier kunnen bellen.

Sterker, je had bijvoorbeeld ook een analoog KPN abonnemet voor noodgevallen naast je huidige Ziggo alles in 1 abonnement kunnen houden.

Het is natuurlijk raar om te zeggen, maar mensen gaan er vaak heel gemakkelijk van uit dat hun probleem direct het gevolg is van handelen van anderen. Daarbij vergeten ze vaak dat ze zelf in eerste instantie keuzes hebben gemaakt. En als je keuzes maakt moet je de gevolgen ook goed doorzien.

Jij werkt zeker voor ZIGGO
 
Jij werkt zeker voor ZIGGO

Ik wel in elk geval, en vandaar mijn vorige antwoord over een klacht indienen...
De antwoorden over geld wat bij je mobiele provider verdwijnt ea kan je snel vergeten, want als de klacht terecht is wordt het gewoon vergoed door Ziggo!
 
Ik wel in elk geval, en vandaar mijn vorige antwoord over een klacht indienen...
De antwoorden over geld wat bij je mobiele provider verdwijnt ea kan je snel vergeten, want als de klacht terecht is wordt het gewoon vergoed door Ziggo!

Dan ben ik benieuwd. Ik heb vorige week een klacht ingediend dat ik 137 minuten mobiel gebeld heb. Dat ik geen internet en telefonie had was een fout van Ziggo dat hebben ze al wel toegegeven
 
Jij werkt zeker voor ZIGGO


Nee Jasper, Ik werk niet voor Ziggo.

Vindt het alleen belangrijk dat mensen niet continu aannames doen, meningen vormen zonder daadwerkelijk alle feiten te kennen.

Veel mensen scheeuwen hier maar, Ziggo kijkt alleen naar dit forum om als het een serieuse spreekbuis is van de abonneers, dus wanneer dit een succesvol forum moet worden dient er ook gerelativeerd worden. We kunnen met z’n allen heel gemakelijk verzanden in een klaagzang over Ziggo. Dan hebben we 1 probleempje, we zijn totaal niet serieus. Vindt dus ook om weer terug te komen op het topic dat de keuze voor een GSM gesprek er een is van de persoon die beld. Dit valt Ziggo niet te verwijten.

Natuurlijk zie ik ook het liefst een gratis helpdesk, maar het feit dat de 10 cnt/min kosten heeft wel als voordeel dat dit tergelijke tijd ook een drempel is voor de mensen die gaan zeurklagen…. (voorbeeld, je beklag doen, ophangen en weer bellen enz. enz.)

Gratis is altijd fijn en heb ik ook het liefst, helaas heb ik ook wel eens moeten bellen……



 
helpdesk

het is vaak ook jammer dat mensen een lange tijd wachten voor problemen die ze ook kunnen vinden op ziggo.nl en ook hier.
soms makkelijker als mensen eerst zouden proberen er zelf iets aan te doen voordat ze hun provider de schuld geven van alles.
en ja ik heb het zelf ook gehad helaas als ik er helemaal niet meer uit kom maar dat is niet vaak.
en helaas alles kost geld tegenwoordig.
 
het is vaak ook jammer dat mensen een lange tijd wachten voor problemen die ze ook kunnen vinden op ziggo.nl en ook hier.
soms makkelijker als mensen eerst zouden proberen er zelf iets aan te doen voordat ze hun provider de schuld geven van alles.
en ja ik heb het zelf ook gehad helaas als ik er helemaal niet meer uit kom maar dat is niet vaak.
en helaas alles kost geld tegenwoordig.

* off topic *

Helemaal als je na gaat wat een vrouw en kinderen je kosten op jaarbasis.......


* on topic *

Blijf het zeggen, klagen is prima, weet wel waar je over praat....

Het is voor de mens zo gemakkelijk om een aanname te maken.......
En.... Het ligt altijd aan een ander...
Het gras bij de buren is altijd groener....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan