• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Overstappen naar alles in een

Status
Niet open voor verdere reacties.

fuchs

Forum Gebruiker
Berichten
43
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb een vraag over -alles in een-.
Momenteel heb ik:
Televisie Z1 12,63 [In Zeist]
Dig. Totaalpakket 9.95
Internet Z2 29.95
Telefoon Z1 9.95
Korting telefoon -5.00
Totaal dus 47.48
Hierbij komen nog de telefoonkosten, gemiddeld lager dan 10.00 naar vast.
Als ik -alles in een-[plus] neem betaal ik volgens de voordeelcalculator
49,95 + 9.95[dig. totaal] en ben dan dus duurder uit.
Wat is dan de meerwaarde van alles in een?
 
Ik heb een vraag over -alles in een-.
Momenteel heb ik:
Televisie Z1 12,63 [In Zeist]
Dig. Totaalpakket 9.95
Internet Z2 29.95
Telefoon Z1 9.95
Korting telefoon -5.00
Totaal dus 47.48
Hierbij komen nog de telefoonkosten, gemiddeld lager dan 10.00 naar vast.
Als ik -alles in een-[plus] neem betaal ik volgens de voordeelcalculator
49,95 + 9.95[dig. totaal] en ben dan dus duurder uit.
Wat is dan de meerwaarde van alles in een?

Ik zou het nog maar een keer narekenen. Ik kom op goedkoper uit.
+ alle voordelen van het ai1 pakket, zoals hogere snelheid, gratis bellen naar Ziggo abonnees
 
Ik heb een vraag over -alles in een-.
Momenteel heb ik:
Televisie Z1 12,63 [In Zeist]
Dig. Totaalpakket 9.95
Internet Z2 29.95
Telefoon Z1 9.95
Korting telefoon -5.00
Totaal dus 47.48
Hierbij komen nog de telefoonkosten, gemiddeld lager dan 10.00 naar vast.
Als ik -alles in een-[plus] neem betaal ik volgens de voordeelcalculator
49,95 + 9.95[dig. totaal] en ben dan dus duurder uit.
Wat is dan de meerwaarde van alles in een?

Je telt niet goed op en hebt 10 euro te weinig gerekend....
Het kost je nu dus 57,48
Zou je alles-in-1-plus nemen is het dus 49.95+9.95 = 59.90

Dat is inderdaad duurder, maar niet zoveel als jij denkt, en je hebt wel veel meer internet snelheid. Dat het duurder is komt omdat jij op dit moment blijkbaar maar 12,63 betaalt voor Z1 TV. In de meeste Ziggo gemeentes is dat 16,25.
 
Inderdaad een optelfout, moet 57,48 zijn.
De lagere prijs is door de gem. Zeist afgedwongen toen Casema toendertijd de kabelrechten kreeg.
Er is twee weken geleden door een monteur een nieuw modem [motorola]en aansluitkastje gemonteerd na langere tijd telefoonproblemen gehad te hebben.
Als ik overstap krijg ik dan weer een nieuw [ander] modem en moet dat ook door een monteur aangesloten worden of mag ik het zelf doen?
Waar kan ik dat pakket eventueel halen?
 
Bij mij speelt hetzelfde, het verschil is bij mij nog net een tikje groter, betaal nl. maar € 10,40 voor tv.

Tegenwoordig is de reclame / info over Alles in 1 wat "ruimer". Voorheen gaven ze namelijk aan dat je "gratis" 2 keer zo snel internet kreeg. Dit klopte dus oa voor mij niet, het alles in 1 is immers duurder.


Ik denk toch dat ik binnen kort maar eens over stap, nu speel ik ongeveer quite door de telefoon kosten.
De vraag is alleen wat moet ik met een monteur als alles al lang aangesloten is en wat moet ik met een vijfde decoder?
 
Inderdaad een optelfout, moet 57,48 zijn.
De lagere prijs is door de gem. Zeist afgedwongen toen Casema toendertijd de kabelrechten kreeg.
Er is twee weken geleden door een monteur een nieuw modem [motorola]en aansluitkastje gemonteerd na langere tijd telefoonproblemen gehad te hebben.
Als ik overstap krijg ik dan weer een nieuw [ander] modem en moet dat ook door een monteur aangesloten worden of mag ik het zelf doen?
Waar kan ik dat pakket eventueel halen?
Als je al telefonie en internet hebt is het alleen een administratieve wijziging. Je krijgt geen nieuw modem. De snelheid wordt verhoogd door een instelling in je profiel, maar daar is geen ander modem voor nodig.
 
Inderdaad een optelfout, moet 57,48 zijn.
De lagere prijs is door de gem. Zeist afgedwongen toen Casema toendertijd de kabelrechten kreeg.
Er is twee weken geleden door een monteur een nieuw modem [motorola]en aansluitkastje gemonteerd na langere tijd telefoonproblemen gehad te hebben.
Als ik overstap krijg ik dan weer een nieuw [ander] modem en moet dat ook door een monteur aangesloten worden of mag ik het zelf doen?
Waar kan ik dat pakket eventueel halen?

Je mag ervan uit gaan dat jouw omzetting geheel administratief is. Zeker omdat je nog zo'n nieuwe modem hebt.
 
Bij mij speelt hetzelfde, het verschil is bij mij nog net een tikje groter, betaal nl. maar € 10,40 voor tv.

Tegenwoordig is de reclame / info over Alles in 1 wat "ruimer". Voorheen gaven ze namelijk aan dat je "gratis" 2 keer zo snel internet kreeg. Dit klopte dus oa voor mij niet, het alles in 1 is immers duurder.


Ik denk toch dat ik binnen kort maar eens over stap, nu speel ik ongeveer quite door de telefoon kosten.
De vraag is alleen wat moet ik met een monteur als alles al lang aangesloten is en wat moet ik met een vijfde decoder?

Een nieuwe modem krijg je alleen als de oude de snelheid van alles in 1 niet aankan.
Een 5de decoder is niet erg. Die leg je gewoon in de kast, om hem er uit te halen als één van de andere defect raakt. Zo is mijn oudste (meer dan 4 jaar) ook niet alles meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan