• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Update PKG1.600EA

Status
Niet open voor verdere reacties.
update uitgevoerd op 46Z5500 maar zie geen daadwerkelijke verschillen en geen programma's sorteren :censored:

Dat is ook nooit beloofd:
In de 1.60 zitten voor Ziggo alleen een aantal CI+ verbeteringen. Er zullen wellicht wel meer veranderingen zijn opgenomen, omdat deze release voor geheel europa wordt gebruikt. Mij zijn geen releases notes bekend. V.w.b. de beschikbaarheid v/d nieuwe release kan ik niet uitsluiten dat ik een meail gemist de release uitgesteld is.

De sorteerfunctie zal pas later opnieuw geïntroduceerd worden:
Eind oktober wordt de software met de sorteer functie verwacht, we zullen deze software echter opnieuw testen. Als de software goedgekeurd wordt zullen we deze versie ook op het netwerk plaatsen.
 
Erg jammer , dit blijft een nadeel , zeker als je de nieuwe smart card activeert en 200 kanalen hebt om doorheen te zwemmen.

Verder alleen maar lof, het beeld EN geluid zijn perfect .:applause::applause:
 
We kunnen lang wachten op de sorteer functie, want deze wordt nog steeds tegen gehouden door de Ziggo.
Lees de tekst maar eens goed op de site van Sony want daar staat deze regel.

"DVB-Cable- Graag aandacht voor het volgende, na het updaten naar deze nieuwe software versie zal de programma sorterings functie in dit apparaat niet meer beschikbaar zijn zoals wordt voorgeschreven door de kabelexploitant. Indien dit voor U niet acceptabel is stop dan met de update."

Maar dat heeft nu al weinig zin nu Ziggo de vorig firmware update er door heeft gedrukt, door deze firmware op het netwerk te zetten . Nu hopen dat er voldoende klachten komen bij Ziggo en Sony zodat deze functie weer terug komt. Dus mensen niet al te veel hier klagen maar bij Ziggo en Sony, dus laat je horen dat je het er niet mee eens bent!:no:
 
:evil: Wat een onzin , wat kan hier het belang van zijn om deze functie uit te schakelen ????.

Je kan overigens wel de favorieten funktie gebruiken !! :oyeah:
 
:evil: Wat een onzin , wat kan hier het belang van zijn om deze functie uit te schakelen ????.
nou lees dit topic maar 's door

Je kan overigens wel de favorieten funktie gebruiken !! :oyeah:
Ja maar daar heb je dus niks aan, je kan niet zappen in favorieten alleen scrollen en alle zemders die je niet wil zien komen dan toch voorbij.

Overigens komt er binnenkort een nieuwe softwareupdate waarin de sorteerfunctie weer terug komt.
 
Die nieuwe softwareupdate met die sorteerfunctie moet alleen ook weer gecertificeerd worden van ziggo hoorde ik van de week. Dus dat kan ook nog wel iets langer worden dan het eind van de maand.
 
Die nieuwe softwareupdate met die sorteerfunctie moet alleen ook weer gecertificeerd worden van ziggo hoorde ik van de week. Dus dat kan ook nog wel iets langer worden dan het eind van de maand.
Klopt, zal wel november worden.

Een paar weken geleden zij anoniem dat het 1 maand zou duren maar ja het duurt blijkbaar toch langer.

Als die sorteerfunctie maar terug kom dat is het belangrijkste maar het moet geen half jaar gaan duren natuurlijk.
Ik weet niet hoelang dat testen duurt, zal anoniem ook wel niet precies weten.

We wachten maar af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan