• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Rara wat zou het zijn!

  • Onderwerp starter Mokerhamer
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het modem wat ik heb staan is de Ubee EVM 3200. Ben je met die 3500 niet in de war met het nummer van je router?

Ik heb ooit gelezen dat de 3200 het kleine zusje/broertje is van de 3500.
De 3500 die ook voor veel hogere snelheden gemaakt is.

Kan dat niet terug vinden helaas.
 
excusses ik bedoelde de 3200 (3500 is mijn wireless router)
 
excusses ik bedoelde de 3200 (3500 is mijn wireless router)

Buiten dat de Ubee 3200 modem volgens de - samengevatte - mail een test versie voor Ziggo is, stond er nog meer noemenswaardige info in die mail of is dit het belangrijkste wat er in staat?
 
Buiten dat de Ubee 3200 modem volgens de - samengevatte - mail een test versie voor Ziggo is, stond er nog meer noemenswaardige info in die mail of is dit het belangrijkste wat er in staat?

Niet speciaal voor ziggo, de modems moeten toch ergens getest worden, waarom niet door een grote internet bedrijf, die ze koopt voor bouwkosten (mijn theory), die vervolgens 10 cent p/m vragen als er iets mis is?
Dit is het enigste belangrijke info wat er instond.

Overigens heb ik wat news voor de newsgroepen omdat de monteur vandaag is langs geweest.

De monteur die vandaag langs is geweest is een goede kerel die alles goed en duidelijk uitlegt.

Newsgroepen:
Ik vroeg de monteur of hij een andere modem kon plaatsen (Ben de naam even kwijt maar daarmee kan ik perfect via newsgroepen downloaden) De monteur zij dat het eigelijk niet mag omdat het voro bedrijven is bedoeld maar hij ging tog een kijkje nemen in ze wagen, helaas vond hij niks.
Overigens hebben we gepraat over de newsgroepen hij legde uit dat je met de Ubee EVM3200 perfect kon downloaden via newsgroepen, tot er een update kwam voor de modem daarbij is blijkbaar een soort van begrenzer is gezet waarbij als er te veel connecties zijn de systeem bij ziggo inklapt.
De firewire update is een aantal weken geleden geactiveerd en sinsdien zijn er problemen. Overigens zij de monteur dat ziggo er druk mee bezig is om een nieuwe update klaar te maken. Ik heb hem ook de mailtje laten zien van Ubee over de test modems de monteur had mij sterk afgeraden om het op internet te publiceren (onder aan de mailt stond het dat het illegaal is blabla mail contact was trouwens in het engels). De monteur vond het trouwens raar omdat er 1,5 miljoen zijn besteld en die zijn landelijk verspreid!

De monteur zij dat het niet lang meer zal duren voor dat er een nieuwe fireware update komt voor de modems.

Belangerijk:
Hij heeft mij ook verteld dat als je vaak hebt gebelt of veel gezeik hebt gehad met ziggo. Kun je het beste een kacht(en) brief sturen, Waarom?
Je krijgt dan van ziggo 1 maand gratis (behalve de telefoon kosten).
Morgen ochtend is mijn klachten brief of op de bus.

A.u.b niet melden in de brief dat je het is geadviseerd op een forum dat zou heel stom zijn!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet speciaal voor ziggo, de modems moeten toch ergens getest worden, waarom niet door een grote internet bedrijf, die ze koopt voor bouwkosten (mijn theory), die vervolgens 10 cent p/m vragen als er iets mis is?
Dit is het enigste belangrijke info wat er instond.

Overigens heb ik wat news voor de newsgroepen omdat de monteur vandaag is langs geweest.

De monteur die vandaag langs is geweest is een goede kerel die alles goed en duidelijk uitlegt.

Newsgroepen:
Ik vroeg de monteur of hij een andere modem kon plaatsen (Ben de naam even kwijt maar daarmee kan ik perfect via newsgroepen downloaden) De monteur zij dat het eigelijk niet mag omdat het voro bedrijven is bedoeld maar hij ging tog een kijkje nemen in ze wagen, helaas vond hij niks.
Overigens hebben we gepraat over de newsgroepen hij legde uit dat je met de Ubee EVM3200 perfect kon downloaden via newsgroepen, tot er een update kwam voor de modem daarbij is blijkbaar een soort van begrenzer is gezet waarbij als er te veel connecties zijn de systeem bij ziggo inklapt.
De firewire update is een aantal weken geleden geactiveerd en sinsdien zijn er problemen. Overigens zij de monteur dat ziggo er druk mee bezig is om een nieuwe update klaar te maken. Ik heb hem ook de mailtje laten zien van Ubee over de test modems de monteur had mij sterk afgeraden om het op internet te publiceren (onder aan de mailt stond het in het engels mail contact was trouwens in het engels). De monteur vond het trouwens raar omdat er 1,5 miljoen zijn besteld en die zijn landelijk verspreid!

De monteur zij dat het niet lang meer zal duren voor dat er een nieuwe fireware update komt voor de modems.

Belangerijk:
Hij heeft mij ook verteld dat als je vaak hebt gebelt of veel gezeik hebt gehad met ziggo. Kun je het beste een lacht(en) brief sturen, Waarom?
Je krijgt dan van ziggo 1 maand gratis (behalve de telefoon kosten).
Morgen ochtend is mijn klachten brief of op de bus.

A.u.b niet melden in de brief dat je het is geadviseerd op een forum dat zou heel stom zijn!
Ten eerste gaat het om een firmware update... welke spoedig komt.

Ten tweede kan je altijd Ziggo bellen als er bepaalde beloofde resultaten niet behaald worden. Nu in totaal al 3 maanden Alles in 1 Extra compensatie gehad inclusief een gratis Humax iPVR9200, hier en op vorige adres.

Ten derde heeft die monteur dingen verteld die al bekend waren...

Evengoed bedankt voor de info :)
 
De monteur zij dat het niet lang meer zal duren voor dat er een nieuwe fireware update komt voor de modems.

Bedankt voor het melden, monteurs zijn toch wel een goede bron van informatie. :thumb up:

Gelukkig wederom de bevestiging dat het binnenkort met een firmware de Ubee nieuwsgroep beperking wordt opgelost.
 
Bedankt voor het melden, monteurs zijn toch wel een goede bron van informatie. :thumb up:

Gelukkig wederom de bevestiging dat het binnenkort met een firmware de Ubee nieuwsgroep beperking wordt opgelost.
Extra bevestiging is altijd leuk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan