• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

probleem telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

ladymieke

Als ik zelf naar iemand toe bel dan is een paar seconden het geluid weg.
Dus ik hoor de ander niet.
Het is heel erg irritant vooral als je een belangrijk telefoontje moet plegen.
Wil ik weten ligt het aan de verbinding of aan mijn telefoon?
En heb deze telefoon Motorola Model Serie ME4052
 
Als ik zelf naar iemand toe bel dan is een paar seconden het geluid weg.
Dus ik hoor de ander niet.

Heb je hier meer info over, valt het geluid korte tijd weg, of is het na een paar seconden helemaal stil?

Probeer voor de zekerheid een ander toestel (vast, niet draadloos), en sluit het toestel direct aan op de tel1 aansluiting van het modem.
 
Het geluid is korte tijd weg en komt terug en dan weg en weer terug dus ik hoor de ander niet wat hij zegt en dan gaat soms het hele gesprek door.
Ik zeg ik hoor je niet je valt weg.
En verder heb ik geen andere telefoon waarmee ik het kan proberen.
Ik weet wel dat ik dit de laatste tijd veel heb.
Gistermiddag rond half vijf was het raak.
Me modem heb ik ook al gereset.

Bij kieskeurig heb ik ook nog gekeken en daar is ook het probleem dat het geluid wel valt.
Kan het zo zijn dat deze telefoon niet is geschikt voor kabel Kan dat?
https://www.kieskeurig.nl/review/A62B38151C71A05DC12570280042FCDF.htm
 
In principe zijn alle telefoons geschikt voor bellen via de kabel, het kan alleen zo zijn dat de nummerweergave niet werkt.

Wat je kunt doen als je je telefoon al rechtstreeks aangesloten hebt op het modem (geen splitters, gewoon een kabel uit 1 stuk), en het probleem blijft, is de klantenservice bellen om te vragen of zij problemen zien met de verbinding.
 
Ik heb gebeld naar Ziggo en mijn telefoonlijn na laten kijken.
Hij zei wel dat er zwakke punten in de verbinding waren en hij heeft me modem gereset.
Dus weer terugbellen maar die andere meneer kon natuurlijk niks meer vinden omdat mijn modem gereset was.
Maar in de gaten houden en als het weer zo is dan terugbellen.
Dus ik hoop dat het probleem verholpen is.
 
In principe zijn alle telefoons geschikt voor bellen via de kabel, het kan alleen zo zijn dat de nummerweergave niet werkt.

Beetje kort door de bocht, een telefoon op pulse kan je mee bellen wat je wilt, echter zal niet gaan werken via de kabel...

Gebeld worden dan weer wel...
 
Hoeveel telefoons zijn er nog die alleen pulse ondersteunen?

Maargoed, daarom ook: In principe zijn alle telefoons geschikt voor bellen via de kabel
 
Hoeveel telefoons zijn er nog die alleen pulse ondersteunen?

Veel meer dan je denkt...
Vooral oudere mensen hebben regelmatig een toestel op pulse welke dan bij KPN prima werkte (logisch) en bij Ziggo niet...
 
Ook bij KPN wordt pulse uitgefaseerd, er zijn steeds minder regio's waar het werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan