hoe zet ik dit uit in het profiel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

marcel234

Geachte moderator (of iemand die dit weet) ik zit met en 2 tal probleempjes. 1- ik krijg als ik bv gereageerd hebt in en topic over de cisco steeds en e-mail als iemand hierop gereageerd heeft. Ik heb me aardig suf lopen zoeken in "mijn instellingen" maar als ik alle aboneringen hebt weg gehaald en ik reageer weer ergens komen de mails weer opnieuw. Hoe zet ik dit uit?

2- ik heb ook wel eens gereageert in het topic over de nieuwe wifi modem. Als ik nu bv 2 dagen later deze topic wil opzoeken staat die niet in 1 van de sub rubrieken...het is net of ik een bpaalde catagorie secu rubriek mis.

Alvast bedankt voor de hulp.

Gr marcel.
 
Op vraag 1 is het antwoord dat je dit via discussietools kunt uitzetten
Zodra je echter reageert wordt je automatisch weer geabonneerd op die discussie.
Tenzij je dit bij 'mijn instellingen' 'opties wijzigen' uitzet naar 'niet abonneren'
 
Hier kiezen voor Geen e-mailnotificatie of Niet abonneren, net wat je beter uit komt. Je kunt altijd het voor een bepaalde discussie waarop je reageert aanpassen bij de Overige Opties direct onder het reply-veld.

Op je tweede vraag weet ik het antwoord niet, mogelijk ook omdat ik de vraag niet helemaal goed begrijp.
 
Hier kiezen voor Geen e-mailnotificatie of Niet abonneren, net wat je beter uit komt. Je kunt altijd het voor een bepaalde discussie waarop je reageert aanpassen bij de Overige Opties direct onder het reply-veld.

Op je tweede vraag weet ik het antwoord niet, mogelijk ook omdat ik de vraag niet helemaal goed begrijp.

Dank, soms is het zo simpel en ligt het voor je neus. Ik heb er pal over heen gekeken..thanxs all!:thankyou:

Gr marcel.
 
Hier kiezen voor Geen e-mailnotificatie of Niet abonneren, net wat je beter uit komt. Je kunt altijd het voor een bepaalde discussie waarop je reageert aanpassen bij de Overige Opties direct onder het reply-veld.

Op je tweede vraag weet ik het antwoord niet, mogelijk ook omdat ik de vraag niet helemaal goed begrijp.


Met nog een aanvulling dat als je de instelling nu wijzigt het voor de bestaande discussies waar je al een abbonnement op had blijft zoals het was, die moet je dus handmatig per discussie even wijzigen, of in een keer alle abonnementen beeindigen van alle discussies als je dat lastig vindt.

Zelf gebruik ik 'geen email-notificatie', je krijgt dan geen mails, maar abonneert jezelf wel op discussies waar je reageert. Als je dan bijvoorbeeld op (bovenaan elke pagina) "Mijn Instellingen" klikt, zie je alle discussies waarin nieuwe reacties staan genoemd. In dat lijstje staat waarschijnlijk dan ook de discussie die je nu niet meer kunt vinden.
 
Met nog een aanvulling dat als je de instelling nu wijzigt het voor de bestaande discussies waar je al een abbonnement op had blijft zoals het was, die moet je dus handmatig per discussie even wijzigen, of in een keer alle abonnementen beeindigen van alle discussies als je dat lastig vindt.
.

Had ik gezien Cees. Deze had ik al aangevinkt en verwijderd.

Gr marcel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan