• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

software update november 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is al 4 dagen... Check maar eens met de DCB-H360R... Ik weet natuurlijk niet hoe het in ex-Casema gebied is, maar hier is het al een eeuwigheid 4 dagen. Alleen jammer dat dat met de 9401R nog niet werkt...
 
Met de 9401R mag je blij zijn als je 1 - 2 uur vooruit kunt kijken, althans bij Ned1, 2 en 3. Of ligt dat aan Ziggo?
 
Da's een combinatie... Deels ziggo, deels 9401. Maar bij Ziggo is de 9401 tgelijkertijd wel weer de énige receiver die er last van heeft, dus het zal wel een bug in de software zijn die niet met de systemen van Ziggo wil werken ofzo... Heb de mijne tijdelijk in CaiW-gebied gehad, daar hadden ze er ook last van, maar wel minder desastreus dan hier...
 
Het is al 4 dagen... Check maar eens met de DCB-H360R... Ik weet natuurlijk niet hoe het in ex-Casema gebied is, maar hier is het al een eeuwigheid 4 dagen. Alleen jammer dat dat met de 9401R nog niet werkt...

Bij ex casema is het 1 dag, eigenlijk vreemd dat dat nog niet gelijk getrokken is....
 
Bij ex casema is het 1 dag, eigenlijk vreemd dat dat nog niet gelijk getrokken is....

daar wordt aangewerkt, ondanks dat een aantal forumleden dit in twijfel zullen trekken.
 
Ik niet hoor..... Al loopt het al wel erg lang en met name voor de PVR gebruikers is een langere EPG wel zeer handig, maar dat hoef ik je natuurlijk ook niet uit te leggen...
 
Ik niet hoor..... Al loopt het al wel erg lang en met name voor de PVR gebruikers is een langere EPG wel zeer handig, maar dat hoef ik je natuurlijk ook niet uit te leggen...

ik weet het..
 
@anoniem: Worden er trouwens (nog) fieldtests gedaan met de nieuwe software voor de 9401R? Anders zou ik daar best m'n steentje aan willen bijdragen...
 
Wat is de laatste softwareversie die momenteel beschikbaar is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan