• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geluid Onze TV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

Zigmund

Even gekeken, maar ik heb dus gelijk een enorme klacht: het geluid is superslecht! Ziggo doe hier iets aan!
 
Re:

Even gekeken, maar ik heb dus gelijk een enorme klacht: het geluid is superslecht! Ziggo doe hier iets aan!

Het geluid was hier gisteravond wel qua volume in orde. Maar volgens mij is het een internetkanaal. Het beeld was niet echt scherp en sommige bewegingen waren niet vloeiend.
 
Het Geluid van OnzeTV (nieuwe zender) is zeer slecht. Wat gaat hier aan gebeuren? Ook is dit nog geen breedbeeld
 
Hmm zelfs op internet via google https://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&q=onze+tv&meta=lr=&aq=f&oq= geeft al een leuke melding dat het niet te vertrouwen is :giveup:

way to go willie

Diagnostische pagina voor onzetv.nu

Wat is de huidige status van onzetv.nu?
Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 2 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.
Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?
Van de 2 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 2 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2009-08-19. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2009-08-19. Malicious software includes 3 trojan(s).
Schadelijke software wordt op 1 domein(en) gehost, waaronder 3e0.ru/.
This site was hosted on 1 network(s) including AS25151 (CYSO).
Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware?
Het lijkt erop dat onzetv.nu in de afgelopen 90 dagen niet heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van sites.
Heeft deze site malware gehost?
Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.
Hoe is dit gebeurd?
In bepaalde gevallen kunnen derden schadelijke codering toevoegen aan echte sites, waarna wij deze waarschuwing weergeven.
 
Ik heb hem hier ook neergezet aangezien er dan een technicus meeleest, ik ga er niet van uit dat TVDigitaal en Anoniem alle koetjes en kalfjes lezen.

Toch wel, al duurt het soms even voor we alles gelezen hebben :wink:.

M.b.t. tot het beeld en geluidskwaliteit van de programma aanbieder op het SUUS kanaal dat is inderdaad niet altijd even goed. Er zijn ook te veel verschillen in audio levels e.d. en ook zijn er opnames die opgenomen lijken te zijn met een DV cam.

We hebben hier direct na de start en ook een aantal dagen geleden al contact over gehad met deze aanbieder en men is bezig om de kwaliteit te verbeteren. Ook verwachten we op korte termijn de juiste programma gegevens. We wachten net als jullie dit even af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan