• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

NL-1 HD Storingen hier melden

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan zullen toch eerst een aantal mensen een storing moeten melden, alvorens wij aan kunnen geven dat het een groepstoring betrefd.
Het lijkt me toch duidelijk als tientallen mensen het op dit forum melden, en het ook op alle zenders hebben, dat het dan het groepsstoring betreft...
 
Anoniem bedoelde dat er weinig klachten uit het @home gebied komen. In ieder geval te weinig om van een groepsstoring te spreken.

Het lijkt me toch duidelijk als tientallen mensen het op dit forum melden, en het ook op alle zenders hebben, dat het dan het groepsstoring betreft...
 
Het lijkt me toch duidelijk als tientallen mensen het op dit forum melden, en het ook op alle zenders hebben, dat het dan het groepsstoring betreft...

ja, maar zolang de helpdesk niet consequent het forum volgt, dan hoef je niet te verwachten dat de helpdesk hier opvolging aangeeft.
 
Anonym

Aha......

Allemaal een schriftelijke klacht naar de Helpdesk manager sturen over het niet volgen van het forum?

Hoe heet ie en wat is zijn email? Of is dat geheim? :cool:
 
Ik heb inderdaad ook al een paar dagen last van storingen op de SD kanalen. Een hapering in zowel beeld als geluid om de 5 minuten of zo....
 
Gisteravond weer aardig lipsync problemen ondervonden op Ned 1 HD 720P en 1080i. Beiden even erg.
 
ja, maar zolang de helpdesk niet consequent het forum volgt, dan hoef je niet te verwachten dat de helpdesk hier opvolging aangeeft.
Als forum zijn we meestal de helpdesk al een stap vooruit, dat is waar. Maar het zou toch handig zijn als iemand van Ziggo die het wél leest (zoals jij) even een belletje laat rinkelen bij Ziggo als er massaal over aan storing gepost wordt. Daar heeft Ziggo namelijk ook wat aan, want die kunnen het probleem dan veel eerder signaleren en/of oplossen. :wink:

Het lijkt er dus op dat mensen uit het Multikabel + Casema gebied hier last van hebben, en niet de @Homers...
 
lipsync ned 1 hd

het probleem van lipsync ook in het @home gebied, ik heb behoorlijk last van
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan