• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Knipperend icoontje, display iconen.

Ik heb sinds vandaag ook dat icoontje , maar verder geen problemen, de update is geinstalleerd.

Maar nu wil dat irritant knipperende icoontje niet weg. Heb al geprobeerd om opnieuw in te stellen en de spanning eraf gehaald maar nog niks heeft geholpen.

Wie weet hoe ik dit icoontje weg kan krijgen???

Mvg Richard
 
Symbool

Bij mij is na de update van 19-10-2010 ook het "recycle"-symbool constant aan het branden.. maar er brand ook een dubbel-computer (zoals een netwerkverbinding bij windows) regelmatig aan het branden..

Is er ergens een overzicht van de betekenis van alle symbolen.. Want deze staat niet in de handleiding van de Cisco
 
Gelukkig was mijn Cisco nog niet geupdate toen ik thuis kwam. Heb nu auto update uitgezet, wacht wel even af met updaten als ik alle issues hier lees die mensen na de nieuwe FW hebben.

De nieuwe FW lijkt bij veel mensen zo te zien meer kapot te maken dan op te lossen. Goed werk weer :rolleyes:
 
Zelfde "probleem" hier. Niet echt een probleem, maar het tekentje zal toch wel wat betekenen. Hoop dat iemand hier een antwoord kan geven wat het betekent en hoe je het weer weg kan krijgen.
 
Gelukkig was mijn Cisco nog niet geupdate toen ik thuis kwam.

In Ziggo West (voormalig Casema- en Multikabelgebied) wordt de firmwareupdate op 21/10 op het netwerk gezet.

Je ziet vanzelf dat er een nieuwe softwareupdate beschikbaar is. Wil je deze installeren, dan moet je wel eerst de optie 'Software update' weer op automatisch zetten en daarna de Cisco in de standby stand zetten.
 
ik heb het ook sinds vandaag, en er zijn geen updates beschikbaar?:giveup:
 
Het 'recycle' symbool geeft aan dat het interne kabelmodem verbinding heeft met de cmts.
Een knipperende aanduiding geeft aan dat er geen verbinding is/of een verbinding wordt opgezet, een solide brandende indicatie geeft aan dat de verbinding op staat.
Je kan deze niet uit zetten voor zover mij bekend (is juist (weer) aangezet in de laatste s/w).
Je kan er dus ook vanuit gaan dat als deze blijft knipperen VOD dus ook niet zal werken.
 
ik heb het ook sinds vandaag, en er zijn geen updates beschikbaar?:giveup:

Controleer je Firmware-en Smartguideversie (Via Menu->Instellingen->Info->). Als dit 1.2.1.1 en 1.2.2.329 is dan heb je de automatische updatefunctie aan staan. En hoef je niets meer te doen.
 
Controleer je Firmware-en Smartguideversie (Via Menu->Instellingen->Info->). Als dit 1.2.1.1 en 1.2.2.329 is dan heb je de automatische updatefunctie aan staan. En hoef je niets meer te doen.
Hij staat altijd op automatisch.
Maar de melding geeft het apparaat al de hele avond.
 
Hij staat altijd op automatisch.
Maar de melding geeft het apparaat al de hele avond.

Bedoel je de display op je Cisco met die 2 pijltjes? Dat blijft er vanaf nu op staan. Betekent niets meer of minder dat je aansluiting retourgeschikt is. ( maw Status Interactieve televisie is geactiveerd). Als het lampje knippert heb je problemen: geen ITV mogelijk.
 
Terug
Bovenaan