• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe website "Ziggo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn nieuwsserver verbruik is binnen een week al op (50 GB, maar niks gedownload) verder loopt mijn abbonnement per 01-01-10 af....:)
Foutje site neem ik aan...:wink:
 
Mijn nieuwsserver verbruik is binnen een week al op (50 GB, maar niks gedownload) verder loopt mijn abbonnement per 01-01-10 af....:)
Foutje site neem ik aan...:wink:

Begindatum10-1-2006Einddatum01-01-2010
Bij mij staat ook ALLES op Einddatum 1/1/2010.

Dit kan wel eens erg ellendig gaan worden.
 
Begindatum10-1-2006Einddatum01-01-2010
Bij mij staat ook ALLES op Einddatum 1/1/2010.

Dit kan wel eens erg ellendig gaan worden.
En hoe vaak is al niet gemeld op dit forum dat 'Mijn Ziggo' wel vaker niet helemaal bijgewerkt is (meestal 2 weken achterstand, zeker nu met die nieuwe site), maar dat de factuur en de werkelijke datums en naw-gegevens wel kloppen op papier. Klagen oké, maar de facto loopt men nu oude klachten boven water te halen. Ach, wel een reden om te kunnen klagen natuurlijk en erg veilig zo vanachter de PC'tjes.

Dit vind ik echt spijkers op laag water zoeken en ja, dat wiel is al uitgevonden.

Oja, voor de duidelijkheid: geen salaris van Ziggo, wel relativatie, voordat de linkmiechels dat weer naar boven rakelen :schater:
 
En hoe vaak is al niet gemeld op dit forum dat 'Mijn Ziggo' wel vaker niet helemaal bijgewerkt is, maar dat de factuur en de werkelijke datums wel kloppen op papier. klagen oké, maar de facto loopt men nu oude klachten boven water te halen.

Dit vind ik echt spijkers op laag water zoeken en ja, dat wiel is al uitgevonden.

Oja, voor de duidelijkheid: geen salaris van Ziggo, wel relativatie, voordat de linkmiechels dat weer naar boven rakelen :schater:


Beste Ed,

Mag ik even in je herinnering geven dat Ziggo zojuist een nieuwe website heeft gelanceerd. M.a.w. wat er gaat gebeuren weet niemand. Het is geen spijkers op laag water zoeken, ik krijg nu bijv. van Ziggo facturen (pdf) waar ik niks mee kan. Dat is enorm vervelend. En dat is dan alleen nog maar dat punt.

En dat er bij alle producten staat dat die OPGEZEGD worden per 1/1 is echt zorgelijk en onacceptabel. Wie garandeert jouw dat alles gewoon goed gaat? Neem aan dat deze site geheel gekoppeld is aan de administratie.
 
En dat er bij alle producten staat dat die OPGEZEGD worden per 1/1 is echt zorgelijk en onacceptabel. Wie garandeert jouw dat alles gewoon goed gaat? Neem aan dat deze site geheel gekoppeld is aan de administratie.
Je aanname is niet correct, maar goed, ik ga verder niet op deze discussie in. Zolang er geen gegronde argumenten naar voren gebracht worden en alleen maar aannames, nee dank je. En trouwens, als je nu al zo in de rats zit over dit, bel je toch even, ben je ook weer gerustgesteld... Als ik mij zoveel zorgen zou maken, dan spendeerde ik daar wel een paar centjes aan, maar goed, verschil in persoon denk ik.
 
Beste Ed,

Het verschil tussen jouw en mij:

  • Ik irriteer me aan een organisatie waar ik per jaar heel veel geld aan geef dat ze een aantal dingen erg fout doen. Vooral zo'n site (is mijn werk) dat is gewoon onacceptabel dat die fouten er inzitten terwijl die live gaat (is). Vooral dat ik geen goede facturen kan uitdraaien (pdf).
    En ik ga niet 10 minuten in de wacht zitten om mijn ergernis af te reageren, ik zet het gewoon hier neer. En zoals je ziet heb ik ze al een reactie gestuurd en een onbegrijpelijke teruggehad.
  • Jij irriteert je aan dat mensen Ziggo bekritiseren en daar hier wat over neerzetten.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, zou erg saai worden.

En hoe kom jij erbij dat het niet gekoppeld is? Werk je daar?
En volgens mij heb jij meer te "klagen" dan wij!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Ed,

Het verschil tussen jouw en mij:

  • Ik irriteer me aan een organisatie waar ik per jaar heel veel geld aan geef dat ze een aantal dingen erg fout doen. Vooral zo'n site (is mijn werk) dat is gewoon onacceptabel dat die fouten er inzitten terwijl die live gaat (is). Vooral dat ik geen goede facturen kan uitdraaien (pdf).
    En ik ga niet 10 minuten in de wacht zitten om mijn ergernis af te reageren, ik zet het gewoon hier neer. En zoals je ziet heb ik ze al een reactie gestuurd en een onbegrijpelijke teruggehad.
  • Jij irriteert je aan dat mensen Ziggo bekritiseren en daar hier wat over neerzetten.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, zou erg saai worden.

En hoe kom jij erbij dat het niet gekoppeld is? Werk je daar?
En volgens mij heb jij meer te "klagen" dan wij!
Echt, weer dat armoedige zielige... uh, ik zet het toch ook hier neer? Dus in feite zijn we gewoon hetzelfde... ohwnee, je mag mensen die kritiek hebben natuurlijk niet tegenspreken.

En uh , ik reden tot klagen? Gaan we er nu andere dingen bij halen? Ik zou niet weten waar je het over hebt, want je link werkt niet goed.

En uh, ja sorry, alles werkt hier nu toch echt (Ubee + usenet probleem?, denk dat je dat bedoeld, maar wat heeft dat hier mee te maken???????). Omdat er nog steeds mensen zijn die er ook werkelijk iets aan doen als er klachten zijn en niet klakkeloos overal gaan zitten mekkeren en maar afwachten.

Kom nu eens met gefundeerde argumenten in plaats van deze aannames. Als het jou echt zo dwars zit, bel dan!!!

'Uh nee, want dat kost geld...'

Daar irriteer ik me aan.. wel klagen maar geen vinger uitsteken... [punt]

PS. En als ik positieve of negatieve punten geef, zet ik mijn naam er bij...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Echt, weer dat armoedige zielige... uh, ik zet het toch ook hier neer? Dus in feite zijn we gewoon hetzelfde... ohwnee, je mag mensen die kritiek hebben natuurlijk niet tegenspreken.

En uh , ik reden tot klagen? Gaan we er nu andere dingen bij halen? Ik zou niet weten waar je het over hebt, want je link werkt niet goed.

En uh, ja sorry, alles werkt hier nu toch echt (Ubee + usenet probleem?, denk dat je dat bedoeld, maar wat heeft dat hier mee te maken???????). Omdat er nog steeds mensen zijn die er ook werkelijk iets aan doen als er klachten zijn en niet klakkeloos overal gaan zitten mekkeren en maar afwachten.

Kom nu eens met gefundeerde argumenten in plaats van deze aannames. Als het jou echt zo dwars zit, bel dan!!!

'Uh nee, want dat kost geld...'

Daar irriteer ik me aan.. wel klagen maar geen vinger uitsteken... [punt]

PS. En als ik positieve of negatieve punten geef, zet ik mijn naam er bij...

Ed wat kan je af en toe toch raaskallen.

Marcel heeft helemaal gelijk en jij wil blijkbaar zijn punt niet begrijpen.
Een grote organisatie als Ziggo dient zijn zaakjes gewoon keurig op orde te hebben.
Zeker als het je core business is, dien je niet dit soort gigantische blunders te maken met een portal.
Denk je dat bijvoorbeeld een Rabobank zijn website online zet voordat ie 100% functioneel is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan