• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe firmware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Shift werkt niet meer.

Na de update gister is de lijst van HD kanalen leeg, de andere lijsten overigens ook, dus ik had gister even een favorietenlijst HD zenders aangemaakt, echter werkt de shift toets niet meer van het toetsenbordje, je blijft kleine letters houden. Ik neem aan dat dit hetzelfde toetsenbord is die je gebruikt om je opnames te hernoemen, hebben jullie hier ook last van ?

Ben overigens erg blij dat ik nu eindelijk Sport 1 HD heb. :grin:
 
epg

Update valt me erg tegen. menu is sneller geworden maar het zappen is nog steeds drama.

weet iemand of het probleem met de EPG is opgelost. zo niet dan zou dat echt een slechte zaak zijn.
 
hier in oud @home gebied

Hier in hoogeveen nog steeds geen update....
signaal was wel opeens sterker.. van 79 naar 81 sterkte en van 82 naar 100% kwaliteit..?

mischien dat 1 van de Ziggo officials even wil kijken of hoogeveen ook updates kan krijgen... ik zit nog op de basis versie vanuit de fabriek..
 
weet iemand of het probleem met de EPG is opgelost. zo niet dan zou dat echt een slechte zaak zijn.
Maak het niet zo spannend, wat is 'het' probleem met de epg.
Kun je zelf niet constateren of dat is opgelost?
 
Ik had er vanmorgen idd last van, mijn decoder stond helemaal uit en kon hem niet aankrijgen. Alleen de stekker er even uithalen en er weer in doen. Toen deed hij het weer, maar echter alleen zenders van 1 tot 13 kon ik bekijken. Al die andere zenders waar ik voor betaald krijg ik de melding dat de preview periode voorbij is. Lijkt me vreemd, want het is mijn eigen smardcard waar ik al maanden het uitgebriede pakket en film 1 op heb. Daarbij ook de interactieve diensten eropstaan ivm de ziggo testpanel.

Maargoed ik zit nu op mijn werk en gaat het vanavond weer proberen.
 
Maak het niet zo spannend, wat is 'het' probleem met de epg.
Kun je zelf niet constateren of dat is opgelost?


Ik heb zelf nog geen tijd gehad. ik bedoel het epg opname probleem. laatste minuten missen telkens. heeeeeeeeel irritant.
 
Wekelijkse terugkomende opname via de EPG

De wekelijkse terugkomende opname via de EPG houdt nu wel rekening met de extra minuten vooraf en achteraf. Dit was voor mij toch wel een heel belangrijk punt, aangezien je anders steeds de laatste minuten mist.

Ik zal vanavond nog eens kijken of de hapering (bij opnemen / afspelen) tegelijkertijd nu ook verdwenen is. Dan zou ik dit al een hele verbetering vinden van deze firmwarerelease. :grin:
 
Nah lekker dan,

Tijdens firmware update loopt dat hele ding vast. Blijft op Loding, please wait staan.

Uiteindelijk krijg ik de melding geen signaal (e58).

Wat een drama apparaat zeg.
 
ook hier doet alles het weer....van het weekend had ik nog een "storing" met het Itv. Gisteren bij het aanzetten moest ook ik tot mijn grote verbazing een pincode invoeren....aangezien meestal bij alles een standaart pincode 0000 is, heb ik dat bij deze ook gedaan, en dat werkte. Ook het Itv doet het weer.
Meteen viel het vernieuwde menu op, maar ook dat het menu een stuk langzamer is....(?!)
Ik heb net de tv weer aangezet, nadat ik hem op stand-by heb laten staan, maar heb (nog) niet opnieuw een pincode moeten ingeven....

Dag!
Visje...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan